פתוח ומאויש 24/7072-3718663

בית חולים לחיות

רב הבעלים של כלב או חתול לאחר שלקחו החלטה להכניס בעל חיים לביתם רואים בו מעין תינוק שהם צריכים לדאוג לו, לטפל בו, רוצים להעניק לו את הטוב ביותר, להעניק לו אהבה ולהעניק לו את הרפואה הטובה ביותר, בדיוק כפי שהם היו נוהגים עם תינוקם.

כשם שהתינוק שלנו זקוק לטיפולים הולמים, כך גם חיות המחמד שלנו זקוקות לטיפול כזה, אנו רוצים שהחיה שלנו תטופל במקום בו הוטרינר מיומן מצוייד וזמין עבורה תמיד, כשם שמצוי בבית חולים וטרינרי הפועל לאורך כל שעות היממה.

להעניק את הטוב ביותר

חיית המחמד היא בעצם יצור חסר ישע, היא כמו ילד קטן ואנו רוצים שיהיה לה הטוב ביותר, הן מבחינת רפואית והן מבחינת מזון, אפילו פינוקים ובמיוחד כשאנו מדברים על רפואה, אנו רוצים וטרינר אשר יהיה זמין עבור החיה שלנו בכל עת. בניגוד לבתי חולים של בני אדם בישראל אשר בעיקרם ניכללים בביטוחי הבריאות של קופות החולים, להקפיץ וטרינר פרטי באמצע הלילה עולה די הרבה כסף, וניתן להבין זאת, גם כשאנחנו צריכים רופא פרטי לעצמנו העלות היא משמעותית.

על כן פועלים בתי חולים וטרינרים שנוסדו בדיוק על מנת לתת מענה של וטרינר באמצע הלילה או בשבתות ובחגים כאשר יתר המרפאות השגרתיות סגורות.

לטייל עם הכלב

מי מכיר אותך יותר

במשך השנים מתפתחת אהבה וקירבה בין הבעלים לחיית המחמד, היכרות עמוקה, יחסים וקשר הדוק נירקמים עם הזמן והדאגה ההדדית גם כן. כמו שבעל החיים שלנו יודע מתי אנו כועסים, שמחים, עצובים, מופתעים או מאושרים ככה אנו יודעים מה התחושות שלה.

אם חיית המחמד שלנו לא תרגיש טוב, בדרך כלל נחוש מיד מתי צריך לקחת אותה לוטרינר ומתי זו אזעקת שווא, סוג של רגש אמהי או אבהי שמתפתח. כשחיית המחמד שלנו לא מרגישה טוב, נדע לזהות זאת מיד. בכל מקרה שלא יהיה עדיף תמיד להתקשר למרפאה הווטרינרית ולהתייעץ בזמן אמת מאשר לדחות זאת לבוקר ואולי להסתכן. אגב, ניתן להתקשר טלפונית לבית חולים וטרינרי הפועל 24 שעות ביממה לתאר את המצב ולקבל דעה ראשונית מהוטרינר אם הבעיה דחופה ויש להגיע לוטרינר באותו רגע.

איך לבחור את הוטרינר לבייבי שלנו

קירבת המרפאה לבית, בהחלט יכולה להוות החלטה בעת בחירת הוטרינר המטפל של הכלב או החתול. כדי לבחור וטרינר אישי לחיית המחמד שלנו עלינו להסתכל על כמה פרמטרים לא פחות חשובים מהקרבה.

עלינו לחפש לכלב או לחתול שלנו רופא מטפל מיומן ומיקצועי ויחד עם זאת סבלני, חם ומסביר פנים, בדיוק כמו שהיינו בוחרים לנו או לילדנו. דבר נוסף ולא פחות חשוב היא זמינות המרפאה הוטרינרית, האם המרפאה צריכה להקפיץ בשעות הערב וטרינר תורן או שהמרפאה זמינה עשרים וארבע שעות, שבעה ימים בשבוע.

ציוד המרפאה

נכון שוטרינר מיומן יידע לזהות הרבה פעמים את מצוקת החיה רק מלהביט בה, אך מרפאה וטרינרית איכותית, צריכה להחזיק בין כותלי המרפאה את כל הציוד הדרוש למקרה של טיפול דחוף, בדיקות דם, מכשירי הדמייה או חדר ניתוח הערוך לקבל ניתוח חירום בכל רגע נתון.

היום קיים בית חולים וטרינרי בתל אביב, שפתוח 24/7 בו נוכל למצוא חדרי ניתוח, חדרי הרדמה ובכלל את הציוד החדיש ביותר והוטרינרים המומחים שיתנו לבעל החיים שלך את הטיפול הרפואי הראוי גם אם זה באמצע הלילה.