פתוח ומאויש 24/7072-3718663

וטרינר תורן – כיצד לבחור וטרינר מתאים

אימצתם כלב או חתול או סוג אחר של חיה, עכשיו השאלה מי יטפל בתינוק החדש שלכם, איך בוחרים וטרינר טוב ואיך חוסכים כסף בבחירת וטרינר? במאמר זה נציג את הטיפים לבחירת וטרינר איכותי, זה שיהיה ראוי לטפל בחיית המחמד שלנו.

וטרינר תורן – טיפים לבחירת וטרינר

מקצוע הוטרינריה בארץ ישראל הפך להיות מבוקש מאוד, היום אנו יכולים לראות מרפאה וטרינרית בכל רחוב ורחוב בכל עיר ואפילו יותר מאחד, עכשיו נשאלת השאלה איך נדע במי לבחור מי יהיה האחד שיטפל בחיית המחמד שלנו.

מיקום וקירבה גיאוגרפית

בחירת הוטרינר ברוב הפעמים מותנית במיקום המרפאה, ככל שהמרפאה קרובה יותר לביתנו יהיה נוח יותר עבורנו, אך כאן לא מדובר בשאלה של נוחות בלבד. למשל בתל אביב אנו יכולים לראות מרפאות וטרינריות בכל רחוב, אפילו בסמטאות הקטנות של העיר. לפעמים עדיף לא להתעצל וללכת עוד כמה מטרים ברגל על דשא סינטטי, אם יש מרפאה טובה יותר עם שירותים טובים יותר, אולי לא רבים מכם יודעים שבלב העיר אתם יכולים למצוא בית חולים וטרינרי.

ניסיון מעשי

לא כל מי שסיים את לימודי הרפואה הוטרינרית יש לו את הידע הנדרש לטפל בחיות המחמד בצורה יעילה. מעשית הוא יכול, אך חישבו לרגע על עצמכם, אתם הייתם הולכים לרופא שיניים שרק עכשיו סיים את הלימודים ואנו בעצם הסטאז' שלו. מרבית הוטרינרים שמסיימים את הלימודים רוכשים ניסיון מעשי בבתי חולים וטרינרים או במרפאות מובילות.

שיווק מפה לאוזן

כמו בכל תחום בחיים, המלצות תמיד מתקבלות בברכה, לפני שאתם בוחרים מרכז וטרינרי, תשאלו חברים ומכרים היכן הם מטפלים בחיות המחמד, כמובן שלא כל מה שטוב עבורם יהיה טוב גם עבורנו, אך תמיד טוב לשאול להתעניין בהמלצות מהאנשים שאנו סומכים עליהם.

מראה עיניים

אין דרך טובה יותר לבחור וטרינר תורן מאשר ללכת להתרשם בעצמנו, לפני שאתם בוחרים בוטרינר אתם מוזמנים ללכת לראות את המרפאה במו עינכם, אם היא מוצאת חן בעיניכם, אם הרופאים אדיבים ונחמדים, אם המקום נקי ומטופח. כן, כן גם בבית חולים של חיות, במרפאות ומרכזים וטרינים אמור להיות נקי ומסודר וריחות נעימים. אם יש לקוחות במרפאה, אל תהססו לשאול לדעתם.

וטרינר תורן – שירותי המרפאה והמחירים

כאשר אתם מגיעים למרפאה אל תתביישו לשאול שאלות פרקטיות ומעשיות, כמו השירותים הניתנים במרפאה, יכול להיות שחיסונים וטיפולים שגרתיים נעשים שם וטיפולים אחרים כמו רנטגן או אולטרסאונד נעשים במקומות חיצוניים, אלו דברים שאנו חייבים לדעת לפני שאנו בוחרים מרפאה וטרינרית. כמו כן, ברוב המרפאות הוטרינריות כיום יש מנוי לכלב או מנוי לחתול, מדובר בסכום שאנו משלמים פעם בשנה, אשר כולל את כל החיסונים הביקורים והטיפולים, ביטוח זה יכול לחסוך לנו הרבה מאוד כסף בעתיד.   נושאים נוספים שגולשים מחפשים : – וטרינר חירוםוטרינר תורןוטרינר 24 7 וטרינר תורן תל אביבוטרינר תורן 24 שעותוטרינר תל אביבבית חולים וטרינרי