פתוח ומאויש 24/7072-3718663

מה עושים במקרי חירום? ומתי להגיע לבית חולים וטרינרי 24 שעות ביממה?

בעלי החיים מקנים לנו אין סוף אהבה, חברות ואף מפיגים את השעמום. הם חלק מהמשפחה והקשר שלנו אליהם הוא חזק ועוצמתי. אנו מקדישים לא מעט זמן בטיפוח בבעלי החיים שלנו, ברכישת מזון, חטיפים וציוד בהשקעה של אלפי שקלים בשנה על מנת לתת להם את הכי טוב. אנחנו כמובן גם משקיעים בבריאותם ומבקרים קבוע במרפאה וטרינרית כי חשוב לנו לטפל ולחסן – וכל זה כדבר שבשיגרה; לחלקנו אפילו יש מנוי לוטרינר. אולם מה קורה כשלפתע בעל החיים אינו חש בטוב וזקוק לטיפול באופן מידי?

בית חולים וטרינרי – יש על מי לסמוך!

בית חולים וטרינרי הוא המקום שאליו יש להגיע ברגע שבעל החיים אינו מרגיש טוב ונראה לנו לא בסדר, אכל דבר מה מקולקל, חולה וכן הלאה… בית חולים וטרינרי בקרבת מגוריכם הוא הכרחי על מנת שתמיד בעתות הצורך יהיה וטרינר מקצועי שיוכל להעניק את הטיפול המתאים לבעל החיים בכדי שירגיש טוב יותר, ובמקרים מסוימים- גם להציל את חייו! בית חולים וטרינרי פתוח 24 שעות ביממה יוכל להעניק סיוע זה בכל יום ובכל שעה וזאת על מנת להבטיח לכם ולכלל בעלי החיים שיש מי ששומר, דואג ואוהב ובעיקר אחראי על בריאותו. בית חולים וטרינרי שפתוח במשך כל היממה דואג לאשפוזי יום של בעלי החיים תוך כדי טיפול מסור וחם בכל שעה, חיסונים, תרופות ניתוחים וכל מה שכלול בכך ממש כמו בבית חולים של אנשים. יחד עם זאת חשוב לדעת שאתם פונים לבית חולים מקצועי שמעסיק את הווטרינרים המקצועיים והציוד המתקדם והאיכותי ביותר- תוכלו לקבל המלצות מאנשים שכבר התנסו בכך, הם יוכלו לתת לכם את התשובה האמתית ביותר, גם אם זה כרוך בכך שתגיעו לבית חולים וטרינרי שהוא לא הכי זול, בסופו של דבר מדובר בהצלת חייהם של בעלי החיים.

בית חולים וטרינרי לשעת חירום – עושים זאת מאהבה

כמו שבעלי החיים שלנו מספקים לנו אהבה וחום, באותה מידה חשוב גם לנו לשמור עליהם ולהעניק להם את היחס אשר מגיע להם. אם כך, אתם יכולים להיות רגועים שיש על מי להישען במקרי הצורך, בית חולים וטרינרי שיעשה את עבודתו בצורה המקצועית ביותר, תוך כדי מתן יחס אישי גם לך הלקוח וגם לבעל החיים כמובן, יחס חם וליווי לאורך כל הדרך והחשוב ביותר הוא שזה בכל זמן! מומלץ לגשת לבית חולים וטרינרי שבאזור מגוריכם ולהכיר את המקום, להתרשם מהציוד שבו ומהצוות ולפתוח תיק לבעל החיים שלכם, על מנת להיות ערוכים לרגע האמת, אם וכאשר תצטרכו.