פתוח ומאויש 24/7072-3718663

איך מוצאים וטרינר תורן

לעתים אנו זקוקים לוטרינר בדחיפות במהלך סוף השבוע, בחגים או באמצע הלילה. חיית המחמד שלנו אינה מרגישה טוב או במקרים קשים היא נפגעה בתאונה ויש לפנות את הכלב או החתול באופן בהול לטיפול.

לטובת מקרים אלה יש שירות חירום של וטרינר תורן. יש מרפאות המפעילות מוקד חירום טלפוני ואז ניתן לקרוא לווטרינר אשר נוהג לטפל באופן קבוע בחיית המחמד, אך במקרים בהם הוא עסוק במקרה אחר או נמצא מחוץ לעיר כדאי למהר ולחפש את הרופא התורן ולפנות אליו במהירות את חיית המחמד האהובה עלינו. במקרי חירום מומלץ להגיע לבית חולים וטרינרי הפתוח רצוף 24 שעות.

וטרינר תורן

וטרינר תורן הוא רופא חיות לכל דבר הנמצא בתורנות בבית חולים לחיות בבית חולים וטרינרי או במרפאה פרטית. תפקידו להיות זמין ומוכן לכל הגעה של מקרה חירום. בדיוק כפי שיש בתי מרקחת תורניים ורופאים תורניים כך גם מרפאות החיות נוהגות, ולכן חשוב לאתר את המרפאה הנמצאת בסמוך למקום המגורים או במידה ונמצאים מחוץ לעיר בחופשה, או ביקור אצל בני משפחה או חברים, יש לאתר את המרפאה המהווה מרכז חירום וטרינרי הקרובה ביותר.

חיפוש באינטרנט או בדפי זהב של וטרינר חירום

ניתן לאתר וטרינר חירום על ידי גלישה במכשיר הסלולרי למנוע חיפוש או לאינדקס אנשי מקצוע. אפשרות נוספת היא לפתוח מדריך טלפוני מקצועי ולחפש אחרי מרפאות הפתוחות 24 שעות רצוף כדי לא לבזבז זמן רב עד שמאתרים מרפאה פתוחה או מוצאים טלפון חירום. אינדקס אנשי מקצוע באינטרנט מאפשר לסנן בין התוצאות ביעילות ובמהירות, וכך מאתרים מרפאה פתוחה או מספרי טלפון של וטרינרים באזור הנחוץ וניתן לקבוע ליצור קשר טלפוני כדי לקבל ייעוץ ראשוני או להתקשר כדי לוודא שהמרפאה פתוחה ויש בה רופא המחכה לכם.

הצלת חיים

תפקיד הווטרינרים הוא לטפל בחיית המחמד ובמקרים דחופים יטפלו בחיית המחמד שלכם במהירות וביעילות כדי לעזור לחיית המחמד להרגיש טוב. צריך לוודא שהמרפאה שאתם בוחרים בה לטיפול חירום לכלב או לחתול שלכם מצויידת במכשור מתאים למקרי חירום, כמו ששבית חולים של אנשים יש מחלקה לחירום טיפול נמרץ ובה יש ציוד החייאה הנשמה בחמצן חדרי ניתוח סטרליים מעבדות רנטגן ומעבדות לבדיקות דם וציוד אבחוני נוסף.

כל אלה נדרשים למען המלחמה על חייו של בעל החיים בשעת הצורך.במקרי חירום חשוב להגיע למרפאה מהר ככל הניתן כדי לא לאבד זמן לא להוריד את הסיכוי להצלת חיים ולהעניק לחיית המחמד האהובה טיפול מסור ומקצועי.