פתוח ומאויש 24/7072-3718663

דואגים לכלב שלנו בכל שעה

אנו, בני האדם זקוקים לעיתים לרפואת חירום, אין מה לעשות יש לפעמים מחלות שמתפרצות באישון לילה ואינן סובלות דיחוי, אנו זקוקים לרופא כאן ועכשיו, כמונו בדיוק גם הכלבים והחתולים ובכלל חיות המחמד שלנו. חשוב שנבין כשאנו מכניסים לביתנו חיה אנו מרחיקים אותה מסביבתה הטבעית, זו אחת הסיבות שהיא חשופה ליותר מחלות, "חדר המיון" של הכלבים נקרא בית חולים וטרינרי.

טיפולים שגרתיים

לרוב, בעלי חיות המחמד לוקחים את הכלבים והחתולים שלהם למרפאה וטרינרית לטיפולים שגרתים כמו חיסונים, בדיקות שגרתיות ולעיתים בדיקות מקיפות יותר כאשר חית המחמד שלנו אינה חשה בטוב. לעומת זאת, יש מקרים בהם מצבה של חיית המחמד הוא מצב קריטי, היא מראה סימני מצוקה קשים, כמו קושי לנשום, חרחורים, חוסר תנועה, עילפון, הקאות חריפות שלא פוסקות, הקאות דם, שלשול דמי וכדומה – מצבים קריטים אלו מצריכים הגעה מידית לבית חולים וטרינרי.

טיפולים שלא בשגרה

במצבים כאלה בהם חיית המחמד מראה מצוקה עלינו להביאה לבדיקה על ידי וטרינר. כיום יש כמה אופציות. הראשונה, וטרינר חירום שמגיע עד לבית הלקוח אך לא בטוח שהוא יגיע מצויד במיטב המכשור והציוד הרפואי מאחר ולא יודע מה מצבו של בעל החיים ולעיתים לא יוכל לתת מענה בשטח לבדיקות דם, צילומי רנטגן, אולטרסאונד וכו, במצב זה כל דקה ודקה חשובה. אופציה שנייה היא להתקשר לוטרינר תורן הזמין טלפונית למשך כל הלילה ולחכות שהוא יגיע למרפאה. אופציה זו עשויה גם לבזבז לנו דקות חשובות.

בית חולים וטרינרי זמין

האופציה האחרונה והטובה ביותר, היא לא לחכות יותר מידי זמן ופשוט לפעול.אם עלינו להביא את חיית המחמד לבית חולים וטרינרי הזמין עשרים וארבע שעות שבעה ימים בשבוע, אנו יכולים להבטיח כי חיית המחמד שלנו תקבל את הטיפול הראוי בזמן הקצר ביותר. כיום, אנו יכולים למצוא בית חולים וטרינרי בתל אביב שפתוח למשך כל היום וכל הלילה, ואין לנו סיבה להמשיך לחפש אחרי וטרינר תורן טלפוני.