פתוח ומאויש 24/7072-3718663

מרפאה וטרינרית – מחפש וטרינר בתל אביב

אם אתם גרים באזור המרכז או באזור תל אביב ובבעלותכם חיית מחמד, אתם ודאי כבר יודעים כמה קשה למצוא וטרינר בתל אביב, למרות מספרם הרב של המרפאות באזור תל אביב. אנו יודעים שלא כל רופא בעל תעודת הסמכה שתלויה על הקיר יכול להיות הרופא הפרטי של חיית המחמד האהובה עלינו.

מרפאה וטרינרית – בחירת וטרינר

ביצעתם חיפוש בגוגל וקיבלתם אלפי תוצאות, עכשיו ניצבת שאלת השאלות, מי יהיה הרופא של הכלב או החתול שלי? מי הוטרינר שידאג ויטפל בחיית המחמד האהובה שלי, אשר יהיה זמין עבורה בכל שעה ושעה משעות היום?

מעוזם של אוהבי החיות

תל אביב ידועה כמשכנם של אוהבי החיות, אנו יכולים לאתר חיית מחמד כמעט בכל דירה ודירה בתל אביב, לכן גם מספר הוטרינרים בתל אביב אינו מבוטל. אם רק עכשיו אימצתם חיית מחמד או שרק עתה עברתם לתל אביב חשוב להבדיל בין סוגי המרפאות הווטרינריות בתל אביב. לפני שאתם בוחרים את הרופא של חיית המחמד, חשוב כי המרפאה תענה על מספר קריטריונים.

מרפאה וטרינרית – הגודל כן קובע

נכון שלעיתים אנו מחפשים מרפאה וטרינרית אינטימית, עם צוות מצומצם של רופאים, הנטייה לחשוב כי היחס אישי יותר. הרבה מאוד מרפאות וטרינריות בתל אביב פועלות במתכונת הזו, אך האם זה טוב?! לא תמיד, כאשר מדובר בביקורים וטיפולים שגרתיים כמו חיסונים (כלבת או תולעת הפארק) מרפאה קטנה תספיק, אך כשמדובר במחלות רציניות יותר או צורך באשפוז, צילומי רנטגן, בדיקות מעבדה, בדיקות על ידי מומחים, סביר להניח כי הוטרינר יפנה אותנו לבית חולים וטרינרי.

תחום עיסוק

לא כל הוטרינרים רשאים לטפל בכל חיות המחמד, בדיוק כמו הרופאים שלנו (בני האדם) יש רופא אף אוזן גרון, רופא כירורג, רופא עיניים וכדומה. גם וטרינרים עוסקים בטיפולים שונים, יש וטרינר המשמש כ"רופא המשפחה" ויש וטרינרים בעלי מומחיות שונה, בבתי חולים וטרינרים אנו יכולים לראות מספר רב יותר של רופאים עם התמחויות בנושאים שונים ומגוונים. לידיעתכם היום אנו יכולים למצוא גם רפואה אלטרנטיבית ורפואה משלימה לבעלי חיים כמו כלבים וחתולים.

הפרמטר החשוב מכל

כאשר אנו רוצים למצוא וטרינר תורן תל אביב היא המקום המושלם, שכן ישנם הרבה וטרינרים הפתוחים בשעות היום והלילה. השאלה העיקרית שצריכה להנחות אותנו, היא שעות הפעילות של המרפאה או של המרכז הוטרינרי. בשל הביקוש הרב במרפאות וטרינריות באזור תל אביב, יותר ויותר מרפאות מציעות שירותים מסביב לשעון 24/7. כך שאם אנו מוצאים בית חולים וטרינרי איכותי באזור תל אביב, המפעיל שירותים של מספר רב של רופאים בעלי התמחויות שונות, וזמין בכל שעות היום והלילה, אסור לנו להתפשר גם הוא נמצא רחוק יותר ממרפאה אחרת, הרי עדיף לאבד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע.