פתוח ומאויש 24/7072-3718663

מה הופך וטרינר למקצועי במיוחד?

ישנו ביקוש רב ללימודי וטרינריה, הן בארץ והן בכל מיני מדינות בחוץ לארץ. אנשים שלכל אורך החיים שלהם אהבו בעלי חיים נמשכים מאד לתחום של רפואת בעלי חיים ומבחינתם מדובר בהמשך ברור ובלתי נפרד לחיי הילדות והבגרות שלהם. במשך שנות הלימודים הם חולמים על החיים שאחרי סיום התואר, הם מדמיינים את עצמם עוזרים לבעלי החיים, מרפאים אותם ועוזרים להם בעיתות מצוקה. כל אחד ואחד מהם גם חוכך בדעתו חושב מה הופך וטרינר למקצועי במיוחד, על מנת לנסות לחשוב מבעוד מועד על רעיונות להיות הטוב ביותר.

מהן הציפיות מוטרינר?

כל וטרינר, בין אם וטרינר חירום, תורן או אחר, הנו איש רפואה לכל דבר, והציפיות הן כמובן בהתאם:
  • להפגין סבלנות כלפי הלקוח וחיית המחמד
  • להראות רגישות לצרכים מיוחדים אם יש (כמעט לכל בעלים של כלב או חתול ישנה רגישות לטיפולים רפואיים שעוברת חיית המחמד שלהם, במיוחד אם זהו טיפול הגורם לבע"ח להתנהג בצורה מסוימת בעת הטיפול, או עמידה במצבים קשים כמו לדוגמא הרדמה של חיית מחמד לצורך ניתוח ועוד).
  • להיות מקצועי ברמה גבוהה
  • והכי חשוב – לתת את הנשמה, לאפשר שירותי בריאות מכל הלב, ולהישבע לעשות כל שביכולתו כדי להציל בעלי חיים ולסייע בכל דרך שיוכל.

אז מה הופך וטרינר למקצועי במיוחד?

מלבד כל הפרמטרים שהוזכרו, שלפיהם נמדדים וטרינרים ונחשבים כברירות מחדל ואפילו כמובנים מאליהם, ישנם דברים נוספים שווטרינר יכול לעשות או להציע ללקוחות שלו על מנת להפוך לאישיות מיוחדת יותר, לאיש מקצוע משכמו ומעלה ולווטרינר שללא ספק תהיינה המלצות רבות לשירותים הרפואיים והאישיים שהוא מעניק. לדוגמא, וטרינר שעומד לשרותך בכל שעה, וטרינר תורן שזמין לך לכל שאלה גם כשהוא לא במרפאה וטרינרית באותו רגע, אחד שאפשר לדבר איתו בכל שעות היממה ועונה לכל שיחה, בכל שעה, ומייעץ ועונה בסבלנות ואדיבות, בהחלט יכול לענות על ההגדרה של שירותי במיוחד, וטרינר שרוצים להיות מטופלים שלו. מה הופך וטרינר למקצועי במיוחד – תרומה לקהילה היא פרמטר חשוב מאד שיכולה להקנות לווטרינר נקודות זכות רבות בקרב תושבי השכונה או הקהילה שבה הוא מעורב. תרומה זו יכולה להיות לקיחת חלק פעיל בארגונים שונים למען בעלי חיים, טיפול בבעלי חים חסרי בית בתעריף נמוך יותר, סיוע במציאת בית חם לכלבים וחתולים שזקוקים לכך. כל מה שחורג מהנורמה ותורם לסביבה ולבעלי החיים הנזקקים יכול להפוך אותו לוטרינר מקצועי במיוחד.