פתוח ומאויש 24/7072-3718663

טיפול בכלב אצל הוטרינר בתל אביב

מזל טוב! הבאנו כלב חדש הביתה – מה עלינו לדעת, איך צריך לפעול, אילו טיפולים הכלב צריך לעבור ומתי, איך נדע מתי לפנות לוטרינר, מתי לחסן פעם ראשונה, כל זאת ועוד נוכל לקרוא במאמר שלפניכם, כל מה שרציתם לדעת על טיפול בגור כלבים.

הטיפול בכלב

טיפול בכלבים אינו מסתכם בטיולים של צרכים בלבד, אם בחרנו להביא כלב חדש הביתה עלינו ללמוד כיצד לטפל בו בצורה נכונה, מה טוב עבורו ומה לא, מתי נהייה חייבם לפנות לוטרינר חרום ומתי נוכל לחסן את הכלב שלנו.

יש לך גור? מזל טוב

אם בחרתם להביא גור כלבים חמוד הביתה, מומלץ לא למהר לקחת אותו לסיבובים בחוץ לפני שהוא עבר את שני החיסונים הראשונים אצל הוטרינר, אסור יהיה לנו לקרב אותו לכלבים או לתת לו להתקרב להפרשות של כלבים אחרים, שכן מערכת החיסון שלו מאוד חלשה ופגיעה בשלבים אלו.

מתי נלך לווטרינר בפעם הראשונה?

אם אפשר נלך לוטרינר כבר באותו יום או יום אחרי שהבאנו את הכלבלב החמוד הביתה, המטרה בטיפול הראשוני, שהווטרינר יוכל לאבחן בן כמה הכלב, האם הוא בריא, מתי אפשר לתת לו את החיסון הראשון, אלו מזונות מתאימים לגילו, ואלו טיפולים מונעים נדרשים כגון טיפול בפרעושים וקרציות וטיפול בטפילי מעיים. הרבה פעמים שמוצאים כלב ברחוב או כשמביאים אותו ממגדלי כלבים, הכלב יכול לשאת מחלות שאנו לא רואים כלל מבחינה חיצונית.

אנו כבר לקראת החיסון

בדרך כלל כשאנו מאמצים גורי כלבים, אסור להפריד אותם מאמא שלהם עד שהם בני 6-8 שבועות, הוטרינר בתל אביב ייתן לו את החיסון המשושה הראשון אם גילו מאפשר זאת, עדיין בשלב זה לא נוכל להוריד אותו למטה. רק אחרי החיסון השני נוכל להתחיל בהדרגה לרדת איתו למטה, אך בעצם רק לאחר החיסון השלישי המערכת החיסונית של הגור מספיקה חזקה וניתן להפגישו עם כלבים אחרים ולצאת איתו לסיבובים ארוכים בפארק. כאשר מדובר בגור כלבים שאנו רוצים לחנך לעשיית צרכים למטה, יהיה נכון להוריד את הכלב בין חמש לשבע פעמים ביום.

תושב תל אביב? איך נבחר את הוטרינר בתל אביב<\/h1> בתל אביב אנו יכולים לאתר הרבה מאוד וטרינרים, המטרה שלנו למצוא את כל הטיפולים תחת קורת גג אחת, בכדי שלא נצטרך בעת הצורך לעבור ממרפאה למרפאה, כך שהעדיפות כאשר אנו בוחרים וטרינר בתל אביב, לבדוק אכן שיש לו את כל המכשור הנדרש, בדומה לבית חולים. כך אנו יכולים להבטיח לכלב שלנו את כל השירותים שלעיתים יכולים אף להציל חיים.