פתוח ומאויש 24/7072-3718663

וטרינר מומחה יש חיה כזו

כמו שאצלנו בני האדם יש רופאים מומחים לכל הסוגים המגוונים של המחלות, רופא מומחה חייב לעבור התמחות של מספר שנים עד שיקבל את התואר הנכסף, כך גם אצל רופאי החיות, הווטרינרים, יש רופאים מומחים. עלינו להבדיל בין וטרינר שסיים את מסלול הלימוד הרגיל לבין וטרינר מומחה או מתמחה, שכן יש הבדל ניכר בין השניים.

היתרונות בוטרינר מומחה

על פי החוק בישראל וטרינר לא יכול להציג עצמו כמומחה אלא אם כן הוא עבר הכשרה של מספר שנים. התמחות של וטרינר מאפשרת לו להרחיב את הידע בנושא ספציפי ולספק את שרותי הוטרינריה ברמה הגבוהה ביותר. וטרינרים שעברו התמחות משתתפים בכנסים, במחקרים ובהרצאות מידי שנה ובכך הם חשופים לחידושים בתחומי ההתמחות שלהם.

רופא מומחה בבעלי חיים

בניגוד לרופאים של בני אדם שעוברים התמחות בנושאים רבים ומגוונים כמו אף אוזן וגרון, כירורגיה, אונקולוגיה, אורולוגיה ועוד, אצל הוטרינירים יש מספר התמחויות מועט יותר. וטרינר שסיים את לימודיו יוכל לנתח ולטפל במגוון מחלות, אך יש ניתוחים שאין באפשרותו לעשות ועליו יהיה לשלוח את החיה לוטרינר מומחה כדון מומחה רפואה פנימית בחיות מחמד, נוירולוג, אורטופד, רדיולוג וכו'.

נושאי ההתמחות

ברפואה הוטרינרית אנו יכולים לאתר תחומי התמחות שונים ומגוונים כמו רפואת חרום וטיפול נמרץ (כמו המיון אצלנו בני האדם), דרמטולוגיה – התמחות ברפואת עור, כלבים וחתולים רבים סובלים ממחלות עור רבות ומאלרגיות שונות במיוחד בימות הקיץ, פעמים רבות וטרינר יכול לאבחן את המחלה ולתת את הטיפול המתאים, אך לעיתים נדרש לטיפול בעור של חיית המחמד טיפול של מומחה.

רפואת עיניים וטרינר תורן - בחירת וטרינר

אופתלמולוגיה, הוא נושא מגוון ביותר הוא קשור למחלות העיניים, אנו יכולים לראות כלבים וחתולים רבים הסובלים ממחלות עיניים, פעמים רבות חיית המחמד מאבדת את הראייה שלא בצדק, פשוט עלינו לפנות לרופא מומחה כבר בשלבים מוקדמים כדי שיוכל לזהות את המחלה. הגזעים שסובלים מבעיות עיניים מתמידות בדרך כלל הם הכלבים הפחוסים, העיניים שלהם בולטות יותר ובמצב של לחץ או סטרס הן עלולות לבקוע החוצה, וטרינר מומחה חייב לראות כלב במצב זה.

כלי דם ומחלות לב

סוגים שונים של כלבים בעיקר כלבים מגזע גדול סובלים ממחלות לב וכלי דם, אבחון המחלה לפני שהיא מתפרצת יכולה למנוע אסון. עלינו לקחת את הכלבים לבדיקות תקופתיות גם אם נראה כי הכל בסדר לכאורה. וטרינר מומחה יכול לזהות את המחלות הללו כבר בשלבים המוקדמים.

בית חולים וטרינרי

מרפאות פרטיות ברחבי הארץ עובדות עם רופאים מומחים, אך ברוב המקרים הם נותני שירות מחוץ למרפאה, על הוטרינר המטפל לקרוא להם במיוחד או שיישלחו אותנו אליהם. אך בבית חולים וטרינרי אנו יכולים למצוא מגוון של וטרנירים מומחים אשר עובדים קבוע במקום, אם יש לנו את האפשרות לטפל בחיית המחמד בבתי חולים וטרינריים, אנו נוכל לחסוך הרבה כסף וכאב עתידי.   נושאים נוספים שגולשים מחפשים : – וטרינר חירוםוטרינר תורןוטרינר 24 7 וטרינר תורן תל אביבוטרינר תורן 24 שעותוטרינר תל אביבבית חולים וטרינרי