פתוח ומאויש 24/7072-3718663

וטרינר מרכז – להיות דר' דוליטל

אתם אוהבים חיות, אוהבים לטפל בחיות וחלומכם הגדול ביותר להיות וטרינר, לטפל בחיות, לעזור להם, להציל אותם ואף למצוא להם בית חם, במאמר זה נסקור את כל השלבים שעל וטרינר לעבור לפני שהוא מגיע לתואר הנכסף להיות הוטרינר של בעלי החיים שלנו.

וטרינר מרכז – להיות ממוקד מטרה

כאשר אנו בוחרים במקצוע וטרינריה, זו לא יכולה להיות פשרה, הלימודים הווטרינריים בישראל נחשבים ללמודים ארוכים וקשים, אך ללא ספק מתגמלים ומהנים. אם אתה אוהב חיות וכל חייך רצית לטפל בהן, הגיע הזמן לבחון את אחד המקצועות המבוקשים בישראל – להיות וטרינר מרכז.

תנאי הקבלה בישראל

במדינת ישראל תואר ברפואה נחשב לאחד הקשים והטובים, בישראל הרמה של רפואת המשפחה ושל הוטרינריה נחשבים ללימודים היוקרתיים והטובים ביותר בעולם, לא בכדי פוקדים את מדינתנו מדי שנה סטודנטים מכל העולם בכדי לעבור תואר ברפואה בארץ הקודש.

לימודי וטרינריה

בשנים הראשונות של לימודי וטרינריה בישראל הסטודנט ירכוש הכשרה תיאורטית בלבד, הוא ילמד על האנטומיה של בעלי החיים השונים, חיות הבית, חיות המשק וחיות אקזוטיות. בנוסף על הסטודנט לעבור שעות מעבדה, תרגילים ומבחנים.

סטאז' בבית חולים וטרינרי

במהלך לימודיו הסטודנט יבלה את זמנו בבית החולים הוטרינרי האוניברסטאי, שם יקבל את ההכשרה המעשית שלו, שם הוא יבלה ימים ולילות, כדי שיוכל ללמוד בצורה הטובה ביותר, הוא ישמש כוטרינר תורן בשעות הלילה, סטאז' שיכין אותו לחיים האמתיים. בבית החולים הוטרינרי הוא יעבוד בכל המחלקות השונות וילמד בצורה פרקטית ומעשית על אולטרסאונד, חדרי ניתוח, הרדמה, השתלות, טיפולי שיניים וכדומה.

וטרינר מרכז – מולטי דוקטור

כאשר רופא משפחה או רופא שיניים מקבל את התואר שלו, הוא בעצם נחשב רופא כללי, הוא אינו רשאי לטפל במחלות או בנושאים שונים, אלא אם כן הוא עבר התמחות ספציפית. ואילו הוטרינר שמסיים את התואר שלו הוא בעצם נגע בכל בעיה ומחלה שיכולה לצוץ בחיות המחמד. למרות שיש וטרינרים שממשיכים להתמחויות שונות כמו רפואה פנימית, אונקולוגיה, אורתופדיה, נוירולוגיה וכדומה.   נושאים נוספים שגולשים מחפשים : – וטרינר חירוםוטרינר תורןוטרינר 24 7 וטרינר תורן תל אביבוטרינר תורן 24 שעותוטרינר תל אביבבית חולים וטרינרי