פתוח ומאויש 24/7072-3718663

וטרינר במרכז – כמה טוב שיש מרפאות וטרינר בתל אביב

טיפול וטרינרי אינו מסתכם רק בחיסונים לכלב או לחתול, מגדלי חיות המחמד יודעים שחיית המחמד יכולה להידבק במחלות וטפילים בדיוק כמונו בני האדם. גם חיית מחמד בחייה חשופה למצבים רפואיים שונים, פציעות, טראומות ומחלות שונות. אזור המרכז, או נכון יותר תל אביב ידועה כעיר שאוהבת ומכבדת את חיות המחמד, כמעט כל אדם חמישי שגר בתל אביב מגדל חיית מחמד, כלב , חתול, ארנב, חמוס ואפילו זוחלים שונים. לכן כיום ברחבי המרכז אנו יכולים לראות בתי חולים ומרפאות וטרינריות רבות שפתוחות עשרים וארבע שעות בימימה, כל הטיפולים הוטרינריים נמצאים תחת קורת גג אחת.

וטרינר במרכז – לפגוש את המומחה

עד לפני עשור היה קשה מאוד לפנות לוטרינר לשם טיפולים מיוחדים אשר במומחיות. היינו יכולים להגיע לוטרינר בתל אביב המתפקד כרופא משפחה כללי ובמידה והמצב הרפואי היה דורש רופא מומחה / אשפוז הוא היה מפנה אותנו לבית חולים וטרינרי באזור הקרוב ביותר לביתנו, בכדי שהכלב יוכל לעבור את הטיפול הנכון והטוב ביותר עבורו.

לא עוד

כיום אנו יכולים למצוא אצל הוטרינר בתל אביב את כל הטיפולים תחת קורת גג אחת. אנו לא צריכים לפנות לרופא וטרינר אחד לחיסון, ולוטרינר אחר בכדי להעביר את הכלב שלנו צילום רנטגן או טיפול שיניים מקיף. אנו לא צריכים לנסוע לעיר אחרת עם כלב במצב לא טוב שצריך אישפוז והשגחה צמודה של וטרינר, היום אנו יכולים למצוא אצל הוטרינר בתל אביב חדרי ניתוח מרווחים המצויידים במיכשור הנדרש לניטור בעל החיים, חדרי אשפוז יום ואפילו אשפוז לילה עם השגחה של צוות וטרינרי, רופאים מומחים בתחומים שונים ועוד…

הטיפולים השכיחים ביותר

מעבר לבדיקות הרגילות אצל הוטרינר בתל אביב, אנו יכולים למצוא בבתי החולים הוטרינרים בדיקות מעבדה מיוחדות המאפשרות לדוג' לקבל תוצאות של ספירת דם, או בדיקת ביוכימיה – המגלה את מצב האברים הפנימיים, או אפילו בדיקה הבודקת מדדי קרישת דם המעידים במקרים מסויימים על צורך דחוף במנת דם למשל או בטיפול חירומי אוחר, מעבדות לאנליזת שתן , הדמיה- רנטגן, אנדוסקופיה וכו'… אותן בדיקות במקרים מסויימים יכולות לעשות את ההבדל בין חיים למוות, בעיקר לאור העובדה שהתוצאות הן מיידיות בתוך מספר דקות. לא מתבזבז זמן יקר בין קבלת הכלב או החתול ע"י הוטרינר לבין הטיפול שהוטרינר נותן לו על סמך בדיקות המעבדה והאיבחון שביצע. אנו לא צריכים לחכות יום שלם בשביל למצוא טפיל בעור של הכלב או החתול.

טיפולי שיניים

כמה שלחלקנו טיפול זה ישמע מוזר, גם כלבים וחתולים צריכים לעבור טיפולי שיניים לעיתים, אבן השן המצטברת על השיניים יוצרת רובד חיידקים אשר מעבר לריח המצחין שלו, יוצא דלקות חניכיים, מחלות שונות של הפה והלסת. בדיקה תקופתית אצל וטרינר במרכז של חלל הפה (שעשויה להיות מאוד קצרה אגב) יכולה לעשות את ההבדל. ניקוי שיניים תקופתי משמר את השיניים בריאות, ומונע החמרה של מצב הפה בו מתפתחות לעתים דלקות וריקבון שיניים שמצריך עקירות שיניים, טיפולים שונים וגורם לסבל רב מאוד לבעל החיים. לעתים עד כדי כך שבעל החיים לא יכול לאכול מרב כאבים. כפי שהוזכר כאן, אחת מבעיות השיניים הנפוצות ביותר בכלבים ובחתולים אפילו עוד יותר היא- דלקת חניכיים. תוצאות הדלקת יכולות לצוץ בשלבים מוקדמים כאמור אז אנו יכולים להריח ריח רע מהפה של חיית המחמד, אחת ההתפתחויות החמורות של בעיה זו היא כי דלקת המתפתחת יכולה לצאת משליטה ואז עלולה לזהם את מחזור הדם כולו דבר המסכן חיים. עד כה סקרנו רק חלק קטן מהבעיות שיכולות להיווצר בחיות מחמד. פעם בכמה חודשים עלינו לקחת את הכלב או החתול שלנו לבדיקות כלליות בדיוק כפי שאנו עוברים, במיוחד כיום שהרפואה המונעת התפתחה ומגיעים עם הכלב אחת לחודשיים לטיפול מונע נגד תולעת הפארק, מומלץ לנצל מפגש זה לבדיקה יסודית ומעקב אחר המצב הבריאותי. היתרון הוא שעתה אין אנו צריכים לעבור בין רופא לרופא אנו יכולים לעבור את כל הבדיקות, הטיפולים השגרתיים והחריגים כאחד, אצל רופא אחד – הוטרינר בתל אביב הפתוח כל הזמן מסביב לשעון. נושאים נוספים שגולשים מחפשים : – וטרינר חירוםוטרינר תורןוטרינר 24 7 וטרינר תורן תל אביבוטרינר תורן 24 שעותוטרינר תל אביבבית חולים וטרינרי