פתוח ומאויש 24/7072-3718663

הוטרינר וחיית המחמד – סיפור אהבה

מי מאתנו שמגדל חיית מחמד, יודע כי חיית המחמד צריכה לפקוד את הוטרינר הרבה יותר ממה שאנו פוקדים את הרופא בשנה אחת. הכלבים שלנו זקוקים לטיפולים ולביקורים שגרתיים הרבה יותר מאתנו בני האדם- אין מה לעשות. בגידול כלבים יש את הצד הכיפי ואת הצד הפחות כיפי, אבל הצד החשוב ביותר – היא האהבה האינסופית שהם נותנים.

הטיפולים העיקריים

הטיפולים הנפוצים ביותר לחיות המחמד שלנו (במאמר זה נדבר על טיפול בכלבים, אך גם חתולים זקוקים לביקור קבוע אצל הוטרינר), הם טיפולים נגד טפילים ותילוע, חיסוני משושה גורים/ חיסוני משושה בוגרים, שבב לגורים, כלבת, חיסון נגד תולעת הפארק שבדרך כלל יכללו גם בדיקה פיזיקלית תקופתית של הוטרינר, בנוסף ישנם גם הביקורים אצל הוטרינר כשהכלב/גור אינו חש בטוב.

טיפולים הדורשים ווטרינר מומחה

"רופא המשפחה" בבתי חולים וטרינרי, זה אותו הווטרינר שבודק את הכלב שלנו באופן כללי ונותן לו את החיסונים שמנינו עד כה. אך אנו יכולים לראות גם רופאים מומחים כגון כירורגיה, רפואה פנימית, נוירולגיה, רדיולוגיה וכו' וכמו כן, חדרי ניתוח וטיפולים אלטרנטיביים לחיות מחמד. אצל מרבית הוטרינרים בתל אביב אנו יכולים להנות כיום ממנוי לחיית המחמד שלנו, הכוללים בדרך כלל חיסונים שנתיים וביקורים מסביב לשעון ללא עלות, מנוי המאפשר להוזיל עלויות משמעותית .

וטרינר מומחה

אם אתם שואלים את עצמכם למה צריך וטרינר מומחה, מה כבר יכול להיות, דעו לכם שלחיות מחמד לעיתים יכולה להיות בעיה רפואית, שמצריכה טיפול של וטרינר מומחה. בדיוק כמו אצלנו בני האדם כאשר תהיה לנו פריחה חמורה בעור נלך לרופא עור, גם אצל הכלבים אנו יכולים לפנות לרופאים מומחים אם כי בתחומים שונים, כמו רפואת שיניים, אורתופדיה, כירורגיה, נוירולוגיה ורפואה אלטרנטיבית

חדרי ניתוח במרפאה וטרינרית

גם חיות המחמד שלנו צריכות לעיתים חדרי ניתוח וחדרי התאוששות, לפעמים אלו יהיו ניתוחים שמומלצים מאוד לחיית המחמד כמו עיקור או סירוס ולעיתים אלה יהיו ניתוחים שהלוואי ויכולנו להימנע מהם, כמו בליעה של חפץ קהה, או שבר שמצריך פלטינה, בהתאם לכך, לאותה בעיה ספציפית כך ייבחר הווטרינר המומחה, בין אם מדובר ברופא כירורג או אורתופד. לכן תמיד יהיה עדיף לנו לבחור במרפאה וטרינרית שמכילה חדרי ניתוח, חדרי התאוששות ורופאים מומחים ולא רק ווטרינר לבדיקות כלליות. כיום, זה לא נדיר למצוא וטרינר בתל אביב המכיל את כל הטיפולים האלה תחת קור ת גג אחת, היום לא מדובר כבר כמו בווטרינרים של פעם, אנו יכולים לקחת את הכלב שלנו בביטחון מלא לרופא שלו הוטרינר, ולדעת כי כל הטיפולים המסורים ביותר מתקיימים תחת קורת גג אחת, כי כמו שכבר ציינו, כלב, חתול ווטרינר הם סיפור אהבה.   נושאים נוספים שגולשים מחפשים : – וטרינר חירוםוטרינר תורןוטרינר 24 7 וטרינר תורן תל אביבוטרינר תורן 24 שעותוטרינר תל אביבבית חולים וטרינרי