פתוח ומאויש 24/7072-3718663

אלו טיפולים ניתן לקבל במרפאה וטרינרית?

עבור מי שאוהב את חיית המחמד שלו, עבודה עם וטרינר מקצועי, אמין וידידותי, הוא עניין של הכרח. המרפאה הווטרינרית מהווה את קופת החולים של הכלב או החתול שלנו, וכאן ידאגו לכל צרכיהם הרפואיים, מא' ועד ת'. מרפאה של וטרינר טוב תדע להציע לכם מגוון רחב של טיפולים, כולל טיפולים תקופתיים, טיפולים מונעים וטיפולי חירום. אילו טיפולים ושירותים תמצאו במרפאה ווטרינרית? עוד על כך לפניכם.

טיפולים תקופתיים

כל מי שמחזיק בכלב, חייב להגיע לפחות פעם בשנה אל מרפאתו של וטרינר מוסמך, עבור הטיפול התקופתי החשוב ביותר – החיסון השנתי. חיסון זה הינו חובה על כל מי שמחזיק כלב בארץ, והוא נועד למנוע כלבת, שהיא מחלה המסוכנת לא רק לבעלי חיים כי אם גם לבני האדם. פעמים רבים ניתן לשלב בביקור אחד בין החיסון לבין שאר טיפולים מונעים נוספים, וכדאי להתייעץ עם הווטרינר שלכם לגבי כך.

טיפולים מונעים

טיפולים מונעים נועדו לשפר את איכות החיים של החתול או הכלב שלכם, ובעיקר למנוע בעיות העלולות אחר כך להוות סכנה משמעותית לבריאותם. הטיפולים המוצעים הינם טיפולים נגד תולעי מעיים מניעתים אחת לחצי שנה, תולעת הפארק אחת לחודשיים , טיפול נגד פרעושים בכל שלושה שבועות וטיפולי שיניים וחניכיים (המונעים לא רק בעיות בחלל הפה, כי אם גם הדבקות במחלות נוספות).

טיפולי חירום

טיפולי החירום הניתנים במרפאות ווטרינריות שונות, מצילות חיים, פשוטו כמשמעו. מדובר במרפאות המציעות שירות בכל שעות היום והלילה, כולל בסופי השבוע ובחגים. לעיתים, המתנה לטיפול בבעל החיים עד לשעות הבוקר עלול לגרום לו לנזק גדול, מסכן חיים ובלתי הפיך, ולכן כדאי להכיר מרפאה מסוג זה הקרובה אל מקום מגוריכם, וכן כדאי להכיר את תסמיני החירום השונים.

טיפולים משלימים

כדאי שתדעו שאם הגעתם אל וטרינר לקראת ימי הקיץ החמים, תוכלו למצוא כאן גם טיפול משלים חשוב ביותר – במיוחד עבור כלבים בעלי פרווה ארוכה, וזהו כמובן התספורת לכלבים. בנוסף למספרת חיות, בחלק מהמרפאות תמצאו גם שירותים משלימים נוספים, כמו טיפולי דיקור לאלרגיות, וטיפול במגוון של בעיות.