פתוח ומאויש 24/7072-3718663

מי צריך בית חולים וטרינרי?

השאלה מי צריך בית חולים וטרינרי נשמעת רטורית במובן מסוים, הרי ברור שהתשובה על כך היא בעלי חיים ולא בני אדם, אך רבים מאתנו לא מודעים לאופציה שהם יכולים לבחור לטפל בחיית המחמד שלהם בבית חולים וטרינרי ולא במרפאה או מרכז וטרינרי קטן הקרוב לבית.

בית חולים וטרינרי – מהו בכלל?

בית חולים וטרינרי מקביל בצורה מסוימת לבית חולים של בני האדם. בבית חולים וטרינרי אנו יכולים לראות רופאים מומחים לסוגים שונים של מחלות, אסיסטנטים המסייעים בטיפול בבעלי החיים המאשופזים, חדרי ניתוח משוכללים, חדרי התאוששות וחדרי אשפוז,מעבדות דמים ומכשור הדמייה מתקדם.

ההבדל הקטן גדול

בתי חולים וטרינרים פועלים עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, כך שאם אנו צריכים להגיע עם חיית המחמד שלנו באישון לילה למרפאה וטרינרית, הדלתות תמיד תהיינה פתוחות עבורנו, ומרכז החירום ערוך ומאוייש מסביב לשעון על ידי וטרינר חירום. מחירי הטיפולים עשויים להשתנות בהתאם לטיפול, ובאם רכשתם מנוי לכלב או מנוי לחתול המוזיל משמעותית את מחירי הטיפול והחיסונים לחיית המחמד שלכם. בעבר יכולנו לראות מספר מועט של בתי חולים וטרינרים, אך עם המודעות למחלת חירום בכלבים וחתולים ועם התפתחות הוטרינריה בארץ, קמו מרכזים וטרינרים המשמשים בתי חולים לכל דבר. היום בתי החולים הוטרינרים לא נמצאים בקצות הארץ, ואם אתם מחפשים בית חולים וטרינרי תל אביב מכילה בתוכה בתי חולים בלב העיר. מרכז רפואי זה זמין עבור חיית המחמד שלנו 24/7, נמצאים במרכז חדרי רנטגן מתקדמים, מכשור מתקדם ורופאים מומחים בתחומים שונים.

אז למה לבחור בבית חולים וטרינרי?

כפי שכבר נכתב לעיתים יש מצב הנקרא מצב חרום, חיית המחמד נכנסת למצב טראומה, חוסר יכולת לנשום, דימומים, תאונות, הכשות, הרעלות ובכלל סוגי מחלות שונים ומגוונים. למצבי מצוקה אין שעה והם עשויים להתרחש בכל שעות היום. אם זה קורה בשעות הבוקר, אנו יכולים להתפנות מהעיסוק שלנו וללכת איתה לוטרינר המקומי הנמצא סמוך לבית, אך מה קורה אם כל זאת נעשה בשעות המאוחרות של הלילה? האופציה היחידה היא ללכת לבית חולים וטרינרי אשר ייתן מענה על ידי וטרינר חירום, למצבים אשר מצריכים אשפוז והשגחה, ולמקרים שיש צורך בציוד משוכלל ומתקדם אשר אינו קיים במרפאה פרטית.