פתוח ומאויש 24/7072-3718663

הכלב שלך זה הילד שלך

כאשר אנו מכניסים גור כלבים הביתה הוא זקוק לנו שנהייה האם האומנת שלו. לפעמים אנו לוקחים גורים בגיל כה צעיר ומצפים מהם ליותר מידי, שלא יעשו את הצרכים בבית, שיאכלו מהקערה, שילכו עם רצועה. אך עלינו לזכור שגור כלבים, במיוחד בשבועות הראשונים ובחודשים הראשונים לחייו הוא ממש כמו תינוק, עלינו לקחת אותו לרופא, לתת לו חיסונים ולטפל בו במסירות רבה, עלינו לקחת אותו לבית חולים וטרינירי או מרכז וטרינרי לבדיקות מקיפות. ברגע שנדע להתייחס לגור כמו לתינוק חדש שלומד להכיר ולהסתדר בעולם, נוכל להיות יותר קשובים לצרכים שלו ולזהות בקלות מתי הוא זקוק לליטוף, לאוכל, או לטיפול רפואי אצל וטרינר.

בית חולים וטרינרי בתל אביב<\/h1> עם התפתחות המגמה של אימוץ חיות בתל אביב אנו יכולים לראות יותר ויותר מרכזים וטרינרים הפתוחים יותר שעות מאשר בעבר. יתרה מזו אנו יכולים למצוא בית חולים וטרינרי בלב תל אביב המפעיל שירות עשרים וארבע שעות ביממה. הסיבה העיקרית לשירות הנפלא של המרפאות הללו טמון בהתפתחות תחום הוטרינריה בישראל, ובדרישות של בעלי הכלבים והחתולים.

בריאות הכלב

בדרך כלל אנו דואגים לחסן את הכלבים שלנו ולדאוג לטיפולים שגרתיים, הבעיה מתחילה כשאנו לא יכולים להסתמך רק על החיסונים שעוזרים בהחלט במניעת מחלות כדוגמת חיסון הכלבת, או חיסון פרוו בגורים, אך כאשר הכלב שלנו משתולל בדשא קשה לנו להבחין בכל צעדיו, לעיתים בדשא מצויים טפילים או רעלים שעלולים לגרום לנזק רב עד למוות.

יש מצב חירום

ניקח לדוגמא את הגורם הנפוץ ביותר למוות חתולים וכלבים והוא רעל העכברים, העירייה שמנסה לדאוג לרווחת התושבים מידי פעם מפזרת בשכונות רעל עכברים. לעיתים, אותו רעל העכברים מתפרש אצל כלבים וחתולים כמו חטיף שמצוי ברחוב ורק מחכה לסועד. עד שהרעל מועבר למחזור הדם יכולות לחלוף כמה שעות אך כאשר הכלב יכנס למצוקה באמצע הלילה ויקיא דם זה כבר יהיה בגדר סכנה מידית ועלינו למהר לבית חולים וטרינרי, שם וטרינר תורן יחליט כיצד הוא ממשיך בטיפול.

זמין בטלפון וטרינר תורן

כאן אנו נותנים דגש למרפאה וטרינרית המפעילה את שירותיה סביב השעון, כמו במקרה של הרעלה,תאונה או במקרים נוספים, הכלב שלנו לא יוכל לחכות לוטרינר שיגיע מביתו, עלינו לקחת את הכלב לבית חולים ומיד, כל שנייה יכולה להיות קריטית במצב זה. לכן, גם הביקוש למרפאות שמפעילות שירות חירום 24/7 הפכו ליותר ויותר פופולריות, במיוחד הביקוש לוטרינר בתל אביב.   נושאים נוספים שגולשים מחפשים : – וטרינר חירוםוטרינר תורןוטרינר 24 7 וטרינר תורן תל אביבוטרינר תורן 24 שעותוטרינר תל אביבבית חולים וטרינרי