פתוח ומאויש 24/7072-3718663

כל מה שצריך לדעת על ביקור תקופתי אצל וטרינר

הביקור התקופתי אצל מרפאתו של וטרינר מקצועי, אמין וידידותי היא חיונית עבור בריאותו של הכלב או החתול שלכם, וכמובן שגם עבור שלוות הנפש שלכם. במרבית הפעמים הביקור התקופתי הינה גם הזדמנות טובה לקבל הערכה על מצב בריאותה של חית המחמד שלנו, היות והווטרינר המטפל הוא בדרך כלל גם הווטרינר אשר מלווה אותנו עוד מתחילת הדרך. הדבר נכון במיוחד עבור מי שיש לו כלב צעיר מאוד שהפך זה עתה מגור לכלב בוגר, ולחילופין עבר מי שיש לו כלב מבוגר מאוד, שזקוק להשגחה צמודה יותר.

לפני הביקור במרפאה

הדבר בוודאי לא יפתיע את מי שמגדל שנים ארוכות בעלי חיים, אך להולכים על ארבע יש חוש שישי מפותח מאוד, והם כמעט תמיד יודעים מתי פניהם מועדות אל מרפאתו של וטרינר. לעיתים הדבר עלול להלחיץ אותם מאוד, ולכן כדאי מאוד להביא אתכם צעצוע אהוב עבור הנסיעה בדרך למרפאה ועבור זמן ההמתנה. בעל חיים רגוע ונינוח יהיה גם קל יותר לטיפול, ולכן מדובר בעסקה שהיא משתלמת לכל הצדדים. במקרה של כלב או כלבה, חובה לשלם אחת לשנה רישיון אגרת הכלבת.

הטיפול הבסיסי

הטיפול התקופתי הבסיסי והחשוב ביותר עבורו אנו מגיעים אל מרפאתו של וטרינר הוא החיסון השנתי. עבור מי שמחזיק כלב מדובר בחובה של ממש, וקחו בחשבון שהחיסון כנגד כלבת מגן לא רק על הכלב שלכם אלא קיים אף חוק שמחייב על חיסון הכלבת פעם בשנה ותשלום אגרת רישיון לאחזקת כלב בכל שנה בצמוד לחיסון הכלבת.

טיפול שיניים מונע וטיפול נגד תולעים

אם כבר הגעתם אל מרפאתו של וטרינר מומלץ להוסיף לחיסון השנתי גם טיפול שיניים מונע וטיפול נגד תולעים. הטיפול בשיניים ובחניכיים של החתול או הכלב שלכם, מונע לא רק הצטברות של אבנית על השיניים ובעיות בחלל הפה, כי אם גם הדבקות במחלות שונות אשר נגרמות מבקטריות. כמו כן, כדאי מאוד לבצע טיפול מונע כנגד תולעים, כולל חיסון נגד תולעת הפארק המסוכנת, אשר התגלתה לראשונה באזור מרכז הארץ, אך התפשטה כבר גם לאזורים אחרים. נושאים נוספים שגולשים מחפשים : – וטרינר חירוםוטרינר תורןוטרינר 24 7 וטרינר תורן תל אביבוטרינר תורן 24 שעותוטרינר תל אביבבית חולים וטרינרי