פתוח ומאויש 24/7072-3718663

עיקור כלבה בתל אביב

עיקור כלבה הנו אחד הטיפולים הנפוצים אצל החברות הכי טובות שלנו. הוא כולל בתוכו הרבה מאד מעלות בריאותיות ויכול להשפיע לטובה על התנהגות הכלבה. מנגד, הוא מכיל מספר סיכונים פוטנציאליים – במיוחד כאשר פונים לגורם שאינו מוסמך לביצוע שלו. הכוונה שלנו היא לעיקור כלבה, אחד השירותים המרכזיים המוצעים בבית חולים וטרינרי בכיכר הממוקם בתל אביב.

מגוון רחב של יתרונות

הסיבה המרכזית בגינה כדאי לשקול עיקור כלבות היא בריאותית. הנתונים מראים כי הסיכוי של הכלבה לחלות דלקות רחם ובסוגים שונים של גידולים סרטניים קטנים בצורה משמעותית – בכ-90% למעשה – כאשר מבצעים את העיקור. בהקשר הזה ההמלצה המועילה תהיה לבצע את העיקור עד גיל כחצי שנה, לפני הייחום הראשונה של הכלבה.

נהוג לחשוב שהעיקור משפיע לטובה על התנהגות הכלבה, שהופכת לשקטה יותר. בנוסף הוא מונע התאספות לא נעימה של כלבים סביב אותה כלבה במועד הייחום, פשוט מכיוון שאין ייחום. כל בעל כלבה יוכל להעיד שמניעת ההתקהלות הזו, ולפעמים אפילו תקיפות, יכולה לשפר מאד את השקט הנפשי שלו.

ביצוע העיקור אמנם כרוך בתשלום של כמה מאות שקלים, אבל מבחינה כלכלית הוא דווקא יכול להוזיל עלויות: הסיבה לכך היא שעלות הרישיון השנתי להחזקת כלבה קטנה משמעותית מרגע העיקור שלה. בנוסף לכך העיקור מתבקש על רקע הנתונים העצובים לפיהם יש בישראל מספר גבוה משמעותית של כלבים לעומת משפחות שמעוניינות לאמץ אותם.

אז איך מתחילים?

עיקור כלבה הוא ניתוח לכל דבר ועניין, אבל אם הוא מבוצע על ידי מרפאה וטרינרית מוסמכת ומנוסה – אין סיבה שמשהו ישתבש בו. הניתוח נעשה בהרדמה מלאה, וההתאוששות של הכלבה היא לרוב לאחר יום או יומיים. תופעות הלוואי הן לרוב מצומצמות ובלתי קיימות.

בית חולים וטרינרי בכיכר הוא המקום המומלץ לבצע עיקור כלבות בתל אביב. העיקור נעשה כאן תוך דגש על כל הנחיות הבטיחות ובהתאם למאפיינים הספציפיים של הכלבה. העובדה שצוות המקום מעניק יחס חם ואישי לחיית המחמד וגם לבעליה מהווה יתרון נוסף, שהופך את החוויה הזו לנעימה יותר.

גם מבחינת המחיר ניתן להיות רגועים. המנוי השנתי המוצע בבית חולים וטרינרי בכיכר בתל אביב הוא מהמשתלמים ביותר שתמצאו, כך שהמחיר שלו כולל מגוון רחב של בדיקות וטיפולים, יחד עם הטבות משתלמות לכל אורך השנה. כדי להפוך את חיי הלקוחות לפשוטים יותר, מאפשרת המרפאה קביעת תורות דרך אתר האינטרנט שלה.