פתוח ומאויש 24/7072-3718663

מחפש וטרינר בתל אביב – מה צריך לדעת

כאשר אתה בוחר לאמץ כלב, חתול או כל חיית מחמד אחרת, אתה בעצם מאמץ תינוק קטן (במיוחד אם הוא גור), אתה מאמץ חיה שאינה יכולה להגיד לך מה טוב ומה רע, מתי היא חלשה וחולה ומתי היא בריאה לחלוטין, ואתה צריך להכיר את ההתנהגות שלה ולבחון אותה, ולהבין מתי צריך לקחת אותה לוטרינר. איך תדע באיזה לבחור? מיד נעזור לך לדעת. אוהבי החיות יודעים כי הם חייבים עבור חיית המחמד שלהם את הווטרינר הטוב ביותר, בדיוק כפי שעבורכם או עבור הילדים שלכם הייתם מוצאים את הרופא הטוב ביותר, את הרופא המומחה, כך עבור חיות המחמד שלנו אנו חייבים למצוא את הטיפול הטוב ביותר, מהחיסונים הפשוטים ועד לטיפולים המורכבים ביותר, ושלא נדע מצרות גם ניתוחים. מרפאה וטרינרית שפתוחה 24 שעות ביממה וערוכה לקבל את חיית המחמד שלך בכל רגע נתון ללא קשר לעונה, לשעה, ליום חול שבת או חג.

רקע הווטרינר

במרכז הארץ אנו יכולים לראות אלפי מרפאות וטרינר חירום תל אביב, מרכז וטרינרי ברמת גן, מרפאות וטרינר בגבעתיים, בית חולים וטרינרי בבית דגן, ומכל אלו עלינו לאתר את מרפאה וטרינרית שתהיה הטובה ביותר עבור חיית המחמד שלנו.

איך לבחור מרכז וטרינרי מומלץ?

האם הזמינות של מרפאה הינה 24 שעות מסביב לשעון כולל שבתות וחגים, האם המרפאה נותנת שירותים מתקדמים הדמייה ומעבדות דם, והאם תוכל להעניק לחיית המחמד שלי רפואה וטרינרית טובה בשעות הצורך והחירום. עלינו לוודא כי במרפאה קיים שירות של וטרינר תורן, כפי שבני האדם משתמשים בשירותי המיון ובעצם אנו יכולים לקבל שירותים רפואיים עשרים וארבע שעות ביממה, כך הוטרינר של חיית המחמד שלנו צריך לפעול. אין לדעת מתי חיית המחמד שלנו תחלה, אנו צריכים לדעת כי בכל רגע נתון יש מי שיכול לקבל את הכלב או החתול שלנו, כך שזמינות המרפאה זה בהחלט פרמטר חשוב שעלינו לקחת בחשבון.

כל המרבה הרי זה משובח

מרפאה ווטרינרית לא די בכך שהיא מעמידה את שירותיו של וטרינר תורן, חשוב מאוד לוודא אילו שירותים הוטרינר בתל אביב מעניק, האם יש חדרי ניתוח וחדרי התאוששות, האם יש חדרי אשפוז או שמא זה מרפאה בה עושים בדיקות שגרתיות בלבד וחיסונים ולא מעבר לכך. זכרו כי המטרה שלנו היא מצד אחד לחסוך כסף ומצד שני לקבל את הטיפול הטוב ביותר, כך שאם הוטרינר בתל אביב יפנה אותנו לבית חולים וטרינרי אחר לניתוחים לאולטרסאונד ולבדיקות שונות בעצם אנו יכולים לבדוק האם ניתן להצטרף ללקוחות של אותו בית חולים וטרינרי וכך לחסוך בעלויות רבות.

אבל יש מנוי

אומנם אי אפשר לקרוא למנוי לוטרינר ביטוח בריאות אך ללא ספק זה הדבר הקרוב ביותר, שימו לב שאצל וטרינרים או בית חולים וטרינרי, תעמוד בפניכם האופציה לעשות מנוי לחיית המחמד, מנוי בדרך כלל כולל ביקורים חינם, חיסונים חינם, הנחה על טיפולים ותרופות, בדרך כלל מחיר המנוי משתלם ביותר ויכול לסייע לכם רק להרוויח.