פתוח ומאויש 24/7072-3718663

וטרינר מציע טיפולי רפואה משלימה

תחום הרפואה המשלימה התפתח בשנים האחרונות גם בקרב הווטרינרים בארץ. כלבים וחתולים, סובלים בדיוק כמו בני אדם מתחלואי החיים המודרניים והם עלולים לחלות במחלות זיהומיות לסבול מתזונה לקויה ולסבול ממתח. אורח חיים בריא חשוב לא רק לבני אדם אלא גם לחיית המחמד שלנו, ולכן כאשר מביאים חיית מחמד הביתה כדאי להתייעץ עם וטרינר מקצועי ולקבל הדרכה והמלצות כיצד לטפל נכון בחיית המחמד, אילו חיסונים יש לבצע, לשמור על תזונה בריאה, ולמנוע מחלות, זיהומים וחרדות מבעל החיים האהוב. תחום הרפואה המשלימה התפתח מאוד בשנים האחרונות וכיום ניתן למצוא מגוון טיפולים המחליפים את הרפואה הקונבנציונאלית כמו תרופות על בסיס צמחי מרפא, דיקור סיני, משחות אורגניות טבעיות, טכניקות ריפוי אלטרנטיביות ועוד מגוון רחב של טיפולים ותרופות טבעיות.

חיות רגועות

כדי להעניק טיפול הוליסטי וטבעי לחיות המחמד ניתתן לפנות לשירותי וטרינר המציע טיפולים טבעיים וטכניקות טיפול המגיעות מתחום הרפואה המשלימה. באמצעות טכניקות טיפול וריפוי מתקדמות ניתן לעזור לחיות להיות יותר רגועות וכך גם בעל החיים אינו סובל מחרדות וסטרס וגם בני המשפחה נהנים מהשיפור הרב בהתנהגות חיית המחמד ומהשמחה החוזרת לחייה.

צמחי מרפא

וטרינר הדוגל בשילוב בין טיפול קונבנציונאלי לבין טיפולים משלימים יציע ללקוח טיפול באמצעות תרופות, קרמים ומשחות העשויות מצמחי מרפא. התרופות האורגניות מיוצרות אחרי שנים ארוכות של מחקר מעמיק בנושא והבנת תכונות הריפוי ההוליסטיות של צמחי המרפא. ניתן לטפל בחיות באמצעות עיסוי עם שמנים ארומתיים ייחודיים או באמצעות קרמים, משחות וכדורים בהתאמה ובהמלצה של וטרינר.

טכניקות טיפול אלטרנטיביות

יש מגוון רחב של טיפולים לחיות המחמד אותם ניתן לבצע באמצעות עיסוי, דיקור סיני והפעלת נקודות גירוי. ניתן לסייע בבעיות עצביות, מתיחת שרירים, מחלות זיהומיות, טראומות, צליעות ועוד. חשוב לוודא כי הווטרינר מכיר טכניקות אלה ובמידה ולא ניתן לאתר וטרינרים המציעים טיפולי רפואה משלימה באינטרנט. הרפואה המשלימה כשמה כן היא ואינה באה להחליף רפואה וטרינרית במקרים בהם נדרש טיפול קונבנציונאלי. נושאים נוספים שגולשים מחפשים : – וטרינר חירוםוטרינר תורןוטרינר 24 7 וטרינר תורן תל אביבוטרינר תורן 24 שעותוטרינר תל אביבבית חולים וטרינרי