פתוח ומאויש 24/7072-3718663

ניתוחים מורכבים על ידי וטרינר

וטרינר מקצועי רוכש ידע וניסיון רב במהלך שנות לימודיו הארוכות ובמהלך עבודתו. לעתים יש לנתח את חיית המחמד ואז חשוב לפנות לווטרינרים מקצועיים שיש ברשותם את הידע והניסיון. ציוד משוכלל נמצא רק במרפאות הגדולות והמתקדמות ובהם בתי החולים הוטרינריים ומרכזי רפואה לחיות מחמד. במידה ויש לטפל בשבר ניתן לקבל טיפול ברוב המרפאות הווטרינריות אך כאשר חיית המחמד זקוקה לניתוח מורכב כמו ניתוחים אורטופדיים או ניתוחים כירורגיים מורכבים יש לפנות רק למקום מקצועי, שעובדים בו גם מומחים וטרינרים בתחומים השונים כגון רפואה פנימית, כירורגיה, נוירולוגיה ורדיולוגיה וכמו כן מחזיקים בחדרי ניתוח משוכללים ומאובזרים היטב.

אבחון מקצועי על ידי וטרינר תורן

כדי להעניק טיפול מקצועי לכלב או לחתול נדרש ניסיון וידע רב. הטיפול מתחיל באבחון מקצועי וכדי להעניק אבחון מדויק חשוב לוודא כי יש במרפאה וטרינרית את הציוד הנדרש. וטרינר אשר מאבחן את חיית המחמד ומבין כי אין הוא מסוגל לטפל בחיית המחמד עם הציוד שברשותו יפנה את הלקוח לבית חולים וטרינרי. במידה והציוד נמצא ברשותו הוא ייקח בדיקת דם, יערוך צילומים נדרשים, ישתמש במכשירי אבחון מתקדמים כמו א.ק.ג, מכשור למדידת לחץ דם ומכשירי אולטראסאונד משוכללים. לאחר האבחון יכול הווטרינר להחליט על הטיפול הרצוי.

חדר ניתוחים בבית חולים וטרינרי

הכנת בעל חיים לניתוח על ידי וטרינר, פשוט או מורכב, כוללת הרדמה באמצעות מכונת הרדמה משוכללת, חיבור למוניטור לב ובדיקת לחץ דם, ורק אחרי שבעל החיים רדום ניתן להתחיל בניתוח. יש ניתוחים כירורגיים הנחשבים יחסית לפשוטים כמו עיקור, סירוס והסרת גידולים שונים, אך כיום ישנם אמצעי ניתוח משוכללים כמו מכשיר לייזר וכך ניתן לבצע ניתוחים באופן פשוט ובטוח יותר. ניתוחים מורכבים כוללים ניתוחי עיניים, ניתוחים פלסטיים, הסרת גידולים שומניים, ניתוחי שברים מורכבים, שחזור רצועה צולבת, ניתוחים במערכת העיכול וניתוחים אחרים.

אשפוז

אחרי הניתוח מעבירים את בעל החיים לחדר התאוששות או במידת הצורך לחדר אשפוז בו הוא מחובר למכשור המנטר את פעילות הלב ולחץ הדם וכך ניתן לעקוב אחרי שלומו. במהלך האישפוז מקבל בעל החיים עירוי, תרופות והזנה אינטנסיבית ונמצאת תחת השגחה של וטרינר צמוד עד לשחרור הביתה.