פתוח ומאויש 24/7072-3718663

התמודדות בעלי החיים עם השלג

מזג האוויר בישראל אינו יציב, גם החורף בדרך כלל לא חורף אמתי שמלווה בסערות, סופות ושלגים. אולם מדי פעם מבשרים החזאים כי עומדת להגיע סופה גדולה, גשמים עזים ושלגים כבדים. למצב זה שאיננו רגילים אליו, יש להתכונן היטב ומלבד לרוץ לבית חולים וטרינרי יש להכין גם את בעלי החיים שאינם יודעים כיצד להתמודד עם מצב שכזה. ובכן, כיצד מתמודדים עם בעלי החיים עם שלג וקור עז?

עוזרים לבעלי החיים לעבור את החורף!

רוב בעלי החיים מכוסים בפרווה, מה שהופך בימי חורף קרים ושלג לכסות מצוינת ששומרת על חום גופם. חלק מבעלי החיים בעלי פרווה עבה ולכן התמודדותם בטמפרטורות נמוכות ושלגים היא לא עניין גדול והם מתפקדים כהרגלם. אולם ישנם בעלי חיים אשר להם אין פרווה עבה ולכן הם יחפשו מחסה וקרבה לגוף מסוים כמו חומה או שיח שיספק עבורם מעט חום. יתרה מכך, מומלץ לבדוק ולברר על בית חולים וטרינרי מקצועי ומומלץ על מנת לגשת לשם במקרי הצורך בהם בעל החיים חש ברע על מנת לקבל סיוע מתאים. בנוסף, אנשים רבים נוטים לסרוג או לקנות כסות בגודל מסוים אשר יכולה בגדולה להתאים לבעלי חיים מסוימים ומספקים להם עוד הגנה מפני הקור כך שטמפרטורת גופם עולה מעט. כלבים קטנטנים מגזעים זעירים מומלץ שלא להוציא מהבית כאשר יש סופה וקר מאוד ואם יש צורך להוציא בכל זאת, מומלץ להלבישם בבגד מותאם להם, סוודר, או מעיל או אפילו שמיכה על מנת לשמור על חום גופם. בדרך כלל בטמפרטורה שבתוך הבית אין צורך בהלבשת בגד לכלב אך שמיכה כמובן תמיד תתקבל בברכה.

עצות המומחים – בית חולים וטרינרי

בדרך כלל עונות השנה בארץ ישראל הן שגרתיות, אולם תמיד ישנם מקרים קיצוניים ומפתיעים שגם אליהם כדאי להיערך הצורה הטובה ביותר. מדובר בבעלי חיים, חיות המחמד שלכם ולכן החשיבות להתכונן לקראת ימים קשים של חורף היא חשובה בהחלט. להכין פינה חמה שבה יוכל להתחמם ולנסות להעביר את החורף בצורה הטובה ביותר. יתרה מכך, מומלץ לגשת לבית חולים וטרינרי לפני החורף על מנת לקבל את עצת המומחים מוקדם יותר בכך להקדים תרופה למכה. בבית חולים וטרינר, הווטרינרים המקצועיים יספקו עבורכם את העצות הטובות ביותר וכמו כן יתנו לכם הסבר מלא כיצד לשלב עבור בעל החיים את הטיפול הנכון ביותר עבורו- בין אם חיסונים, תוספי תזונה וכן הלאה. נושאים נוספים שגולשים מחפשים : – וטרינר חירוםוטרינר תורןוטרינר 24 7 וטרינר תורן תל אביבוטרינר תורן 24 שעותוטרינר תל אביבבית חולים וטרינרי