פתוח ומאויש 24/7072-3718663

המדריך לגידול גורי חתולים

אימוץ גור חתולים אל תוך ביתכם וליבכם, הוא ללא ספק צעד מבורך, המחייב אתכם לספק לו את כל תנאי הגידול ההולמים ביותר, וזאת על מנת שגור החתולים שאימצתם יגדל בסביבה ראויה ויתפתח כראוי.

בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות אשר יסייעו גם לכם בגידולו של גור החתולים.

טרם כניסת גור החתולים אל תוך ביתכם, הקפידו להיוועץ עם וטרינר מוסמך ומקצועי בכל הקשור למתן החיסונים כנגד פרעושים ותולעים לגור החתולים. כמו כן, הקפידו לרכוש כלי אוכל יציבים ונקיים המיועדים למזון שאיננו יבש, לשימורים ולמים. מומלץ לרכוש מספר כלי אוכל, על מנת לשמור על רמת היגיינה מקסימאלית.

חשוב לדעת – תקופת החיים המוקדמת של גורי החתולים הינה תקופה חשובה ומרכזית בהתפתחותם, ולכן מומלץ להקפיד על הקניית גידול גורי חתוליםהרגלי אכילה ומשחק ראויים אשר יספקו את כל צרכיו הפיזיולוגיים של גור החתולים. וטרינר מקצועי יכול לסייע לכם בכל הקשור להתאמת סוג האוכל לגור החתולים שלכם, ובכל מקרה, הקפידו על רכישת מזון המותאם לגורי חתולים.

זכרו- גור חתולים המקבל מבעליו מזון איכותי גדל בצורה בריאה יותר, וכמו כן, נהנה מאיכות חיים טובה יותר, ולכן חשוב לבחור את המזון האיכותי ביותר שיוגש לגור החתולים שלכם, וכל זאת במסגרת היוועצות מוקדמת עם וטרינר המטפל בו.

מה בנוגע לארגז החול?

ארגז החול הינו המקום בו גור החתולים שלכם יקפיד לעשות את צרכיו. ארגז החול המותאם לגורי חתולים הינו ארגז מרווח, נקי ולא עמוק מדי. ארגז גדול ועמוק מותאם לחתולים בוגרים, אך בשלב היותם גורים תוכלו להסתפק בקערת פלסטיק מרווחת אליה גור החתולים יוכל לקפץ בקלות.

הקפידו על ניקיון ארגז החול לפחות פעמיים ביום, וזאת על מנת לאפשר לגור החתולים סביבה נעימה ונקייה לעשיית צרכים.

חשוב לדעת – ארגז חול שאיננו נקי עלול לגרום לגור החתולים ללחץ נפשי, ואף לדחות את עשיית הצרכים במקום.