מחלות נפוצות אצל חתולים – כיצד תבחינו בהן?

כיצד להבחין במחלות נפוצות אצל חתולים
דלקות בדרכי השתן, מחלת כליות כרונית, כשל חיסוני ונגיף ההרפס, הן רק חלק מהמחלות הנפוצות ביותר אצל חתולים וגורי חתולים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר מהתסמינים של המחלות הנפוצות בקרב חתולים, אשר יסייעו לכם לאבחן את מצוקת החתול ולהעניק לו את הטיפול ההולם באמצעות שירותי וטרינר. אחד הסימפטומים המרכזיים לכך שהחתול אותו אתם מגדלים סובל מבעיה או ממחלה כזו או אחרת הוא שלשול מתמשך. וטרינר מקצועי ינסה לאבחן את הבעיה או המחלה באמצעות בדיקת צואה, ולאחר אבחון הבעיה להעניק לה את הטיפול הראוי. דלקת בדרכי השתן בעיה בריאותית זו נפוצה יותר בקרב חתולים זכרים מאשר אצל הנקבות. בחלק מהמקרים, דלקת בדרכי השתן יכולה להוביל למצב בו דרכי השתן של החתול נסתמות, ובמידה ודבר זה איננו מתגלה בזמן, הדבר עלול להוביל אף למותו של החתול. בין יתר התסמינים המוקדמים של התופעה תמצאו: דם בשתן, מתן שתן לעיתים תכופות יותר (אך בכל פעם יוצא רק מעט שתן) ומאמץ מוגבר מצידו של החתול בעת מתן השתן. עם הופעת אחד מהתסמינים המופיעים לעיל, מומלץ לפנות ישירות אל וטרינר תורן מקצועי המטפל בחיית המחמד שלכם.

מחלת כליות כרונית

מחלה זו נחשבת לאחת הסיבות הנפוצות ביותר לתמותת חתולים בוגרים. בין יתר הסיבות הגורמות להתפרצות המחלה תמצאו: מתן מזון שאיננו מתאים לחתול לאורך זמן, דלקות וזיהומים שאינם זוכים לטיפול וטרינרי ראוי, מינון יתר או מינון גבוה של תרופות, או לחילופין, אכילת רעלים או מזונות עתירי בקטריות רעילות. בין יתר הסימפטומים המלווים את המחלה תמצאו: תחושת צימאון הולכת וגוברת ורצון לשתות יותר מים מהרגיל, ירידה בתיאבון וכפועל יוצא מכך רזון וחולשה וריח לא נעים היוצא מחלל הפה של החתול. אבחון המחלה מוקדם ככל האפשר על ידי וטרינר, תאפשר הזרקת נוזלים לגוף החתול דרך הוריד, וטיפול תקופתי מונע באמצעות מתן מזון מבוקר. חשוב לדעת – בכל שינוי התנהגות של גור החתולים או החתול הבוגר שלכם, מומלץ להיוועץ טלפונית עם וטרינר מטפל, ובחלק מהמקרים אף להגיע למרפאתו של הוטרינר לצרכי בדיקה, טיפול ומעקב ובמקרים קיצוניים אף לבית חולים וטירנרי בכיכר.

לקוחות יקרים ואהובים שלנו ♥

בית חולים וטרינרי בכיכר 🏥 שפתוח 24 שעות ביגאל אלון 157 הוכר כמוסד חיוני לשעת חירום וימשיך לתת את  כל השירותים באופן מלא 24/7 כמו תמיד ובכל שעה 🕛

לצערנו בשל ההגבלות נאלצנו לסגור את סניפינו בכיכר רבין ובהבימה- מרפאה בשכונה, עד תום המשבר 😔 כמובן שלקוחות כל הסניפים יקבלו את השירותים שהם צריכים באופן מלא: ✔טיפולים ✔חיסונים✔אישפוזים ✔ ניתוחים – בכתובתנו יגאל אלון 157 בת"א.

מנויים של וטרינר בכיכר תושבי השכונה הסמוכים לסניפי רבין והבימה 🛑
מאוד חשוב לנו להמשיך לתת לכם מעטפת מלאה בכל שעות היממה ולכן אתם זכאים לשירות "ייעוץ וטרינר מרחוק בשיחת וידאו" ללא שום עלות
לחצו כאן לתיאום תור

זו ההזדמנות להזכיר שאנחנו זמינים לכם כל היום:
☎ אפשר להתקשר 24/7 למספר 072-3718663
📲 או לסמס לווצאפ שלנו – 050-2197768
🔗 או דרך האתר – doctorvet.co.il/contact

בנוסף, למי שלא זוכר או יודע -אנחנו גם ניידים עם וטרינר שמגיע אליכם הביתה לטובת אלו שאינם יכולים לצאת  גם אם לא נוכל לתת את הטיפול בבית נוכל לאסוף את הכלב או החתול לטיפול במרפאה  🚑

🐾 צוות וטרינר בכיכר 24/7 מלווה אתכם גם בימים האלו – צרו איתנו קשר לכל שאלה 💗

לקוחות יקרים ואהובים שלנו ♥

מנויים של וטרינר בכיכר תושבי השכונה הסמוכים לסניפי רבין והבימה 🛑
לחצו כאן לתיאום תור