פתוח ומאויש 24/7072-3718663

איזו חית מחמד מתאימה לבית עם ילדים

מדוע כדאי לאמץ חיית מחמד כשיש ילדים בבית

החשיבות של גידול חיית מחמד בבית עם ילדים באה לידי ביטוי במספר נושאים. ילדים הגדלים עם ח"מ בבית לומדים פרק בדאגה ואחריות לזולת. בנוסף, חיית מחמד בבית מחזקת את המערכות החיסונית של הילדים. עם זאת, מומלץ לבדוק אם לילדים אין אלרגיה לבעלי חיים, ולהיערך בהתאם למצב כזה. חשוב לבדוק לפני האימוץ כדי למנוע מכל המעורבים בתהליך האימוץ עוגמת נפש וסבל. אמנם מצב זה הוא לא מצב הקורה לכל ילד אך ישנם מצבים רבים שאלרגיה תמנע ממשפחה להחזיק באותו בעל חיים.

בחרו חיית מחמד שתתאים לתקציב שלכם חיית מחמד מתאימה לילדים

חית מחמד מתאימה לילדיםילדים אוהבים ודואגים לחיית המחמד שלהם מהרגע הראשון שהם נפגשים. הילד מעניק את דאגתו ואת מלוא אהבתו לחיית המחמד שלו. הוא אינו מודע שלאהבה הזו יש מחיר גם במובנים כלכליים. את החישוב הכלכלי, עושים ההורים שצריכים לדאוג לתשלום עבור מזון לכלב, תשלום לווטרינר, לחיסונים, לאביזרים הנלווים לגידול של חיית מחמד. על החשיבות של החזקת ח"מ בבית כבר דיברנו, עם זאת, השיקול הכלכלי בהחלט נלקח בחשבון כשבוחרים סוג של ח"מ לגידול בבית.

כיצד תדעו איזו חיית מחמד מתאימה לילד שלכם?

כדאי לשקול היטב את נושא אימוץ של חיית מחמד לפני שאתם עושים צעד משמעותי לקראת קידום הנושא. למשל, כדאי לבדוק, האם יש לכם זמן להקדיש לגידול של חיית מחמד? גם אם הילדים מבטיחים שהם יטפלו בח"מ בכל עת, גם אתם ההורים, תצטרכו ליטול חלק בטיפול, כמו ביקורים אצל הווטרינר, אילוף הכלב, טיולים בשעות הלילה ועוד. נושאים נוספים שיעמדו על הפרק, הם: העלויות של ההחזקה, התאמה פיזית של בעל החיים הנבחר ותוחלת החיים שלו.

האם יש לכם מקום בבית לכלב גדול?

ההבדלים בגודל בין סוגים שונים של חתולים הם די קטנים (למעט אורך השיער). המצב שונה כשמגדלים כלבים. ישנם גזעים שעשויים להגיע לגודל של אדם כשהם עומדים והעלויות של הטיפול בהם גדולות. מעבר להוצאות הגבוהות, הם גם תופסים הרבה מקום. השאלה היא, האם יש לכם מקום בבית לכלב שיכול להגיע לגובה של 1.30? כגון גזע דני ענק? סן ברנרד או אחרים

אם אין לכם הרבה מרווח ומקום בדירה, אפשר לגדל כלב המשתייך לזנים יותר קטנים כמו: טרייר, פינצ'ר, פודל ואחרים. או לחילופין, אפשר לגדל חתול, שתמיד כיף ללטף ולחבק אותו. כמובן שכלב וחתול שמגדלים יחד, יכולים להוות זוג חברים לתפארת…