פתוח ומאויש 24/7072-3718663

מחלה קשה או אזעקת שווא?

רב החיות שאנו מכירים, ההולכים על ארבע בדרך כלל לא יראו סימנים של כאב בדומה לנו, בני האדם, שניתן לדעת מה בדיוק מפריע לנו והיכן בדיוק כואב לנו, אצל כלבים וחתולים קשה לראות לפעמים בעיה בריאותית מסוימת עד שהיא ממש מחמירה ומפריעה לתפקוד, לכן אנו, הבעלים שלהם צריכים לגלות ערנות רבה בנוגע להרגלים ולהתנהגות שלהם, על מנת שהמצב לא יחמיר וחלילה יגיע למצב של סכנת מוות. כשאתם מטפלים בחיית מחמד בבית שלכם, אין ספק שהיא נהפכת לחלק בלתי ניפרד מהמשפחה, באותה המידה שאתם בוחרים רופא משפחה טוב ומומלץ עבורכם, כך גם תרצו להעניק לבעל החיים שלכם את הווטרינר הטוב והמקצועי ביותר, כך שכאשר תתקלו במקרים דחופים יהיה לכם וטרינר זמין שתמיד תוכלו לפנות אליו ולקבל מענה זמין עם טיפול רפואי הולם באותה המידה. כפי שתיארנו בתחילת המאמר, חיות המחמד לא יודעות להביע כאב ומצוקה ולעיתים אנו מגלים זאת בשלבים מאוחרים יותר כשהכלב או החתול כבר מראים סימנים של חולשה, חוסר תאבון, שלשולים ומשם ההידרדרות עלולה להיות קריטית ומהירה כשכל שעה הופכת לעניין של חיים ומוות לפעמים.

שיעול או חנק?

ניתן לראות שכאשר מדובר בשיעול אצל כלבים זה נגרם בעקבות מספר מצבים שונים, למשל מחלת השעלת או להבדיל מחנק של עצם זר שנכנס לקנה הנשימה של בעל החיים אבל לעיתים שיעול מתקשר למחלת לב או במקרה אחר אפילו להרעלה. במצבים מסוימים קשה לנו לדעת להבחין מתי מדובר בשיעול ומתי מדובר בהשתנקות של הכלב, להרבה מאיתנו זה קורה מכיוון שבניגוד לבני האדם, כלבים לא יודעים לבטא את הכאב שלהם ואנו לא ווטרינרים מקצועיים שיודעים לאבחן זאת, לכן במצבים של שיעול כזה או אחר, חוסר תאבון, דכאון הקאות ועוד… אל תחכו שיעבור זמן כדי לראות מה יקרה מחר ופנו אל וטרינר מקצועי שקרוב לבית מגוריכם על מנת שיידע לאבחן את מקור הבעיה ולמנוע החמרה במצב הקיים. אצל בעלי החיים שעה של המתנה זה עלול להיות עניין רציני לכן בכל שעה שאתם מבחינים בסימפטומים שוטרינר חירוםונים מהרגיל פנו אל וטרינר תורן מיידית.

וטרינר חירום

היתרון המרכזי הקיים בביקור אצל וטרינר חירום הינו שהזמינות שמקבלים ממנו הינו זמינות של 24 שעות ביממה, בחיים שלנו כיום, אנו מחפשים לקבל תשובות באופן מיידי, מצב של חוסר וודאות גורם לנו לאי נוחות, קל וחומר כשמדובר בבעלי החיים שלנו שאנו כל כך קשורים אליהם. כשאתם מבחינים בסימפטום מסוים אצל בעל החיים שלכם ותוהים האם זוהי אזעקת שווא או אכן תחילה של מחלה קשה חלילה, תמיד תוכלו לפנות לווטרינר חירום שייתן לכם מענה. כמובן שתמיד עדיף להגיע לבית חולים וטרינרי הפתוח 24 שעות ביממה ולהיבדק מיידית, גם אם לאחר בירור נראה היה כי היתה זו אזעקת שווא. וטרינר בבית החולים הוטרינרי יעזור לכם להחליט אולי אפילו בטלפון האם כדאי להגיע למרפאה או שניתן להמתין ולהמשיך את שגרת הלילה כרגיל. לעיתים בידיו של וטרינר חירום להציל חיים ע"י אבחון מיידי וטיפול מיידי במצבים חירומיים, ממש כמו אצל אנשים.
בית חולים וטרינרי 24/7
אנחנו כאן בשבילך...
שלחו הודעה ונחזור בהקדם:)