פתוח ומאויש 24/7072-3718663

בית חולים וטרינרי

בעלי חיים, כמו בני אדם, זקוקים לטיפולים רפואיים בגלל מחלות, פציעות או כל טיפול נדרש אחר. בישראל ישנם מספר בתי חולים לחיות אליהם ניתן לפנות בכל עת והם מציעים מגוון רחב של שירותים, טיפולים וניתוחים לחיות מחמד. יש הפונים לשירותי וטרינר מקומי הנמצא בסמוך למקום המגורים אך כאשר רוצים להעניק טיפול מקצועי ולבחור מקום הפועל כל שעות היום, בשבתות ובחגים יש לפנות לבית חולים וטרינרי. בתי חולים וטרינריים בודדים ויחודיים עובדים וטרינרים בכירים ומציעים מגוון שירותים וציוד משוכלל ומתקדם. כאשר מחפשים וטרינר תורן חשוב לדעת כי בתי החולים מפעילים שירות זה ואין צורך להתחיל ולחפש רופאים באמצע הלילה ולהמתין זמן רב, אלא ניתן להגיע עם חיית המחמד לבית החולים הפתוח ללא הפסקה.

מגוון שירותים בבית חולים וטרינרי

בית חולים וטרינרי מציע מגוון רחב של שירותים רפואיים,בדיקות דם מקיפות, הדמייה, מומחים וחיסונים. בבית החולים עובדים רק וטרינרים מוסמכים ומנוסים בעלי התמחויות שונות. בית החולים מציע ניתוחים מורכבים כמו ניתוחים כירורגיים, עיקורים וסירוסים, טיפולי שיניים וכל טיפול אחר אשר חיית המחמד זקוקה לו. כאשר מחפשים וטרינר מקצועי כדאי להגיע לבית החולים הווטרינרי ולקבל שירות מסור ומקצועי במחירים משתלמים.

ביטוח לבעלי החיים

חלק מבתי חולים וטרינריים מציעים לחיות המחמד מנוי. המנוי מעניק שקט נפשי וטיפולים שוטפים ללא תשלום. לרוב המנוי כולל גם חיסונים כמו חיסון כלבת או חיסון משושה וזוכים להנחה בטיפולים מורכבים כמו ניתוחים, אשפוז, צילומי רנטגן, טיפולי שיניים, בדיקות דם וכו'. בדרך כלל המנוי השנתי אינו כולל תשלום אגרה, מזון לבעלי החיים ובדיקות מומחים.

מקצוענות

וטרינר הוא רופא לכל דבר אשר רוכש ידע רב ושיטות טיפול מתקדמות לבעלי חיים. בתי חולים וטרינריים מעסיקים וטרינרים מקצועיים אשר מתמחים בשיטות הטיפול החדישות ביותר ולכן הטיפול נחשב למקצועי ולמתקדם ביותר. בבתי החולים יש ציוד מתקדם שאינו נמצא לרוב במרפאות פרטיות בגלל העלות הגבוהה של מכשירים כמו מכשיר רנטגן, מעבדה בדיקות משוכללת, אולטראסאונד, אנדוסקופיה ועוד.   נושאים נוספים שגולשים מחפשים : – וטרינר חירוםוטרינר תורןוטרינר 24 7 וטרינר תורן תל אביבוטרינר תורן 24 שעותוטרינר תל אביבבית חולים וטרינרי