פתוח ומאויש 24/7072-3718663

3 טיפים זהב לבעלי כלבים

למרות מחסום השפה, הכלבים הם החברים הכי טובים שלנו –  ואנחנו רוצים את הטוב ביותר עבורם! הבעיה היא שהם לא מגיעים עם ספר הדרכה ולפעמים אנחנו צריכים קצת עזרה לדעת בדיוק מה לעשות.. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – יש לנו נסיון רב עם חיות מחמד, ואנחנו פה עבורכם 24/7.

הנה 3 טיפים במיוחד עבור כל מי שמגדל כלב בבית!

1. איך להימנע מכוויות בכפות הרגליים?

מי לא מכיר את הסיטואציה: אנחנו בעבודה, חושבים על על הכלב שנשאר לבד בבית, מזמינים דוגווקר שיוציא את הכלב באמצע היום – או אפילו קופצים בעצמנו הביתה בצהריים. מה שכחנו? לנו יש נעליים – ולכלב אין. המדרכות במהלך חודשי יוני עד ספטמבר הן לוהטות והכלב עלול לקבל כוויות בכפות הרגליים.

הטיפ שלנו לחודשים הקרובים – צאו לטייל עם הכלבים שלכם עד 11 בבוקר ואחרי 4 אחר הצהריים ותהנו מהטיול! 🙂

2. איך לשמור על בית נקי בעונת הנשירה?

באופן טבעי, כלבים מחליפים פרווה מפרוות חורף (עבה יותר) לפרוות קיץ (מאווררת יותר) וכך שומרים על איזון עם האקלים החיצוני וחום הגוף. ומה איתנו? קיבלנו 2 תקופות בשנה שבמהלכן עודפי פרווה מתנופפים בבית, נצמדים לבגדים ומגיעים לכל פינה.
עם השנים, המנגנון הטבעי התערער – יש מזגנים, יש תספורות שעושים לכלבים, יש שינויי אקלים – התוצאה היא שכל השנה יש נשירת פרווה בבית… לא נעים.

הטיפ שלנו הוא פשוט אך מועיל: קחו את מברשת הסירוק של הכלב אתכם לטיול, קחו שקית נוספת לפרווה, ועשו לכם הרגל – הברשה יומית בפארק והופ! השיער בשקית ולא אצלכם בבית.

3. איזה מזון להרחיק מכלבים?

כולנו יודעים שיש סוגי מזון שממש לא כדאי לתת לכלב, גם אם נורא רוצים לחלוק איתו ארוחה טעימה שאכלנו. אבל לא רבים מודעים לכך ששום ובצל הם המזונות הכי מסוכנים לכלבים ויכולים לגרום למוות.
כבר יצא לנו להיתקל במקרה של כלבה שהגיעה אלינו במצב חירום למרפאה וטרינרית אחרי שאכלה פסטה מתובלת בשום ובצל שהבעלים נתנו לה לטעום.

הטיפ שלנו הוא להיצמד לרשימה של מזונות שאסור לתת לכלב – כי הדרך הכי בטוחה לא לטעות היא לתת לכלב לאכול רק מזון לכלבים. בא לכם לתת לכלבכם תזונה טבעית? יש לעשות את זה בצורה מסודרת, עם תפריט מקיף שכולל את כל המרכיבים החיוניים – ממש כמו לילדים.

בנוסף לשום ובצל, הנה עוד כמה מהמזונות האסורים לכלבים: ענבים, צימוקים, שוקולד ותפוחי אדמה.

רוצים לדבר עם וטרינר תורן, בין אם זה בנוגע לשאלה או רכישה של מנוי לוטרינר, אנחנו דואגים לכם 24/7.