פתוח ומאויש 24/7072-3718663

מה באמת חשוב בבחירת וטרינר

יש הגורסים כי לכלב או לחתול יש חוש שישי, יש לחיות המחמד כוחות לזהות אנשים טובים ומקומות טובים, עוד לא הוכח מדעית, אך נצא מנקודות הנחה שאנשים אלה צודקים. הבעיה שלא פעם אנו יכולים לשמוע את הנושא הנ"ל עולה בקביעת הווטרינר, מה שאנשים אלה שוכחים לציין ששום כלב לא אוהב וטרינר, כשם שאנו בני האדם לא אוהבים מרפאות בכלל ורופאי שיניים בפרט.

אז איך בכל זאת בוחרים ווטרינר

לשאול איך בוחרים ווטרינר זה בדיוק כמו לשאול איך אתה בוחר את הרופא שלך, התשובה משתנה בין השואלים. יש כאלה שיגידו מהמלצות יש כאלה שהרופא הזה ליווה אותם כל החיים ויש כאלה שהולכים לרופא מסוים כי הוא קרוב לבית שלהם, באותו אופן אפשר גם לבחור את הוטרינר בתל אביב.

מה באמת חשוב

כאשר אנו בוחרים בווטרינר עלינו לוודא מספר גורמים מאוד חשובים, הדבר הראשון עלינו לוודא כי הווטרינר הא אכן מקצועי בעל הסמכות ותארים וכמובן באילו תחומים, כי המקצוענות היא מעל הכל, כפי שהיינו רוצים לדעת כשאנו הולכים לרופא מומחה פרטים בסיסים, זו לא בושה לשאול את הווטרינר, ההפך הוא הנכון הוא יעריך זאת מאוד. במיוחד כשבתי חולים ווטרינרים כבר אינם מסתפקים בשירות של רופא אחד כללי, אלא היום אנו יכולים לראות מחלקות שונות כמו רפואת עור, רפואת עיניים, אורתופדיה, רדיולוגיה וכדומה. זה אכן חשוב לוודא כי לווטרינר יש הסמכות מתאימות במיוחד שהכלב או החתול שלנו סובל ממשהו ספציפי כמו קטרקט או בעיות בכליות.

רופא כללי רופא מומחה

העדיפות בבחירת ווטרינר הרבה פעמים תלויות במקום, אנו מעדיפים שהמרפאה תהיה כמה שיותר קרובה לבית, במיוחד עם אנו גרים במרכז וקיימת בעיית חנייה כמו ליד הוטרינר בתל אביב. אך לא פחות חשוב ואפילו יותר מהקרבה יש לוודא אילו שירותים המרפאה מפעילה, האם אנו יכולים לקבל את השירות הבסיסי לכלב או לחתול כמו חיסונים או הווטרינר מפעיל שירותים מגוונים, כמו חדרי ניתוח, חדרי התאוששות, חדרי אשפוז, וטרינר מומחה לעיניים, לעור, לשיניים, שימו לב שיותר ויותר מרפאות מתקדמות בצעדי ענק להיות ממש בית חולים לכל דבר, אז למה שלא נהנה מהשירות הזה.

אמרת בית חולים

אם אנו כבר מדברים במונחים של בית חולים הדבר שלא פחות חשוב הוא זמינות הווטרינר, אנו צריכים לחשוב גם על שעת חירום, ולא רק על כל הטוב עם החתול או הכלב שלנו, לפעמים לא עלינו החתול או הכלב יכולים לסבול מבעיה פתאומית מסכנת חיים, קשיי נשימה או חלילה תאונה, אנו חייבים לוודא כי הווטרינר מפעיל שירותי וטרינר תורן ושבית החולים מאוייש 24 שעות ביממה במטרה שתהיה תמיד האפשרות להגיע בחירום בכל שעה ושעה משעות היום.